gulp Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg trenger ett skjerm kort som klarer 2 skjermer. Et skjerm kort som egner seg til gaming og video. finnes et slik kort? Jeg er LEI av å få 60 FPS når jeg spiller CS quake3 osv jeg trenger "deres" hjelp til å finne et nytt skjerm kort. Et skjerm kort som er rimelig og bra! (noe som sikkert ikke eksisterer) Lenke til kommentar
Frzr Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Herkules 9800pro eller 9700pro Men hvis det ikke haster, så hadde jeg nok venta litt på de nye ati kortene Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Det hadde vært lurt å skrevet litt om hva slags pc du har nå, samt hvilket skjermkort. Uten denne informasjonen kan ikke vi på forumet bedømme hva som vil lønne seg å kjøpe for deg. Fortell gjerne litt om hvilke spill du spiller og kommer til å spille. På grunnlag av dette kan vi hjelpe deg med å finne det beste skjermkortet for ditt bruk. Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Elendig emnefelt. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg