Netj Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Jeg kjøpte mye mat, det er positiv Da jeg kan ha en god påsken hjemme! Usikker på om det er opptur eller nedtur, men bestillte denne i dag http://www.komplett....aspx?sku=749397 Alltid blandede følelser når deg gjelder så mye penger ut for en vare... Se, det er det samme Folk er hyggelig etter innkjøpene, kansje du brukte for mye penger da Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Jeg kjøpte mye mat, det er positiv Da jeg kan ha en god påsken hjemme! Se, det er det samme Folk er hyggelig etter innkjøpene, kansje du brukte for mye penger da Kjøpe mat og kjøpe ny tv er 2 veldig forskjellige ting syntes jeg. Men, trodde bare du ikke hadde forstått opptur, med det hadde du Bruker alltid for mye penger... Lenke til kommentar
Netj Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 o,jeg har ikke mye penger, så jeg kan bare kjøpe mat Men jeg er fremdeles hyggelig når jeg har så mye mat med meg hjemme! Og 'dagens opptur':Jeg fant at : brokkoli@Kiwi er 7 kroner, brokkoli@Rema1000 er 15 kroner! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Foreldrene og søsknene reiser på hytta og jeg er hjemme alene til Lørdag!! Lenke til kommentar
Netj Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Foreldrene og søsknene reiser på hytta og jeg er hjemme alene til Lørdag!! Hvorfor du ikke reise samme med familien din da? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Hvorfor du ikke reise samme med familien din da? Skal feire bursdag hjemme imens og de hadde ikke plass i bilen siden søstra me ville ha med seg en vennine. Og så ville jeg jo egentlig ikke på hytta, så passa meg da veldig fint Lenke til kommentar
Netj Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Skal feire bursdag hjemme imens og de hadde ikke plass i bilen siden søstra me ville ha med seg en vennine. Og så ville jeg jo egentlig ikke på hytta, så passa meg da veldig fint Høres ganske bra ute! Og er det bursdag din i dag? Gratulerer med dagen da Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Høres ganske bra ute! Og er det bursdag din i dag? Gratulerer med dagen da Nei jeg hadde bursdag for akuratt en uke siden, men det passa best å feire den nå i ferien Takk Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Jeg skal i bursdagen Det er opptur Synes det er imponerende av deg Jin å snakke så godt Norsk Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) Har påskeferie i dag Bare synd jeg bare har 1 dag påskeferie... Gratulerer med dagen crazylazyboy Endret 28. mars 2013 av aklla waits for alice Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Dagens opptur er at jeg har både tørket og røyket reinhjerte, samt at i kjøleskapet er det øl Lenke til kommentar
Netj Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Jeg skal i bursdagen Det er opptur Synes det er imponerende av deg Jin å snakke så godt Norsk Gratulerer med dagen crazylazyboy Takk!Jeg kan ikke snakke mye Norks, bare kan jeg skrive litt på Norsk Dagens opptur er jeg har snakket med mora min og faren min på Skype, savner dem mye Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Misførståelser her Jeg har overhodet ikke bursdag. Det er mange måneder til. Chocolate-Monster hadde bursdag for 1 uke siden, han skal feire bursdagen i morra. Jeg kjenner han og er bedt i bursdagen Lenke til kommentar
Netj Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Jeg gikk rundt byen sentrum område ettermiddag, det er ganske vakkert,sola skinner og jeg gleder meg Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Jeg fant ut at Workloggen min har 2.500 visninger! Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Der fikk du en visning til! Min "worklog" (treningslogg) har utrolige 5.200 visninger.. Dagens opptur for min del, har bare snuset to snuser i dag. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Papa har burdag så spiser masse god mat Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 va ikke på skolen idag, det e vel opptur.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå