Gå til innhold

B&W DM683 og DENON AVR-3313.

Anbefalte innlegg

hei.

jeg driver å ser på anlegg om dagen. skal bare kjøpe meg 2.0 først med gode murligheter til å bygge meg 5.1.

Så har jeg fallt litt på B&W DM683 som front høytalere. å da lurte jeg på om noen har noen mening på om DENON AVR-3313 er en rettferdig reciver til disse. uten noen effektforsterker.

denne reciveren har jo Mulighet for bi-amping via evt. ubrukte bakkanaler å da burde det vel holde?

eller hva tror dere?

Endret av Frogg_Frost
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

hei.

jeg driver å ser på anlegg om dagen. skal bare kjøpe meg 2.0 først med gode murligheter til å bygge meg 5.1.

Så har jeg fallt litt på B&W DM683 som front høytalere. å da lurte jeg på om noen har noen mening på om DENON AVR-3313 er en rettferdig reciver til disse. uten noen effektforsterker.

denne reciveren har jo Mulighet for bi-amping via evt. ubrukte bakkanaler å da burde det vel holde?

eller hva tror dere?

Kan drive de til nød, normal bruk. Men dersom du vil ha mer liv i musikken så må du kjøpe en effektforsterker også. Rimelige og gode effekt er feks XTZ AP 100 fra Surround.no og NAD på Hifiklubben.

Lenke til kommentar

Mye interessant på bruktmarkedet for tiden også, om man vil ha en skikkelig godbit til en enda bedre pris. Sjekk AVforum.no og hifisentralen. Der finner du to interessante bruktmarked.

Godt poeng, ikke handl på Finn om du ikke har veldig god peiling. For der er det mye svindel og lureri. Men på entusiastforum er folk veldig greie med deg. Der finner du folk som har peiling på hvor mye ting er verdt, og ofte også finner du ting til kupp-priser.

AVforum har tilogmed en køddetråd om Finn.no som heter "Dagens Kupp på Finn.no!!!" Det er en IRONISK tråd som handler om svindel og overpriser på Finn.no

Men på Hifisentralen og AVforums torg så finner du kupp, for om noen har overpris eller svindler der så blir det trøbbel for dem pga at vi andre klager.

Lenke til kommentar

Tråden på AVF gir også innimellom tips til faktiske kupp hvor pris er langt under faktisk verdi.

Men - ikke alt er gull heller. Hifisentralen har ingen direkte mulighet for å kommentere på annonser slik AVF. Noen ganger er det ting som blir korrigert i kommentarene, mens andre ganger er det folk som nærmest troller i ignoranse eller fravær av informasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...