morgan_kane Skrevet 18. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Link til PC http://uk.ts.fujitsu...rimoE5915-6.htm Er en sånn desktop PC, kan jeg benytte alle PCI express skjermkort? hmm, tror kanskje jeg har skjønt det, må være sånn low profile kort som er smalere enn andre? Er det noen som har anbefalinger til vha jeg bør se etter til denne PCen dersom det står en core 2 duo e6600 i den? Endret 18. mars 2013 av morgan_kane Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2013 Du kan kun bruke low-profile-varianter. Hva er målet ditt for oppgraderingen? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 2013 Du kan kun bruke low-profile-varianter. Hva er målet ditt for oppgraderingen? Er egentlig litt usikker på målet mitt, har dark souls som jeg kanskje blir å spille, ellers er hdmi port noe som er kjekt. Blir nok mest sannsynlig benyttet til film samt filserver og diverse programering Helst så billig som mulig Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2013 Tror ikke du får tak i et low-profile-skjermkort som er kraftig nok for å kjøre Dark Souls, porten er dessverre fantastisk dårlig optimalisert. Det beste du får tak i er et HD 7750, det vil kjøre en del spill bra, men tyngre spill og porter vil nok gå rimelig dårlig. Billigste alternativ er GT 210. HDMI er selvsagt støttet på begge disse to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå