Gå til innhold

Twinmos PC3200 m/winbond

NAmE

Anbefalte innlegg

Vil Twinmos PC3200 m/winbond minnebrikkene holde seg på markedet til etter juletider? Skal oppgradere pc'en, men har ikke råd til mer en 512mb ram... Ønsker å oppgrader ti 1 gigg ram over jul en gang (har bursdag også på den tiden :D ) Abit NF7-S støtter jo kun to PC3200 brikker samtidig, og derfor lurer jeg på om jeg skal kjøpe 1 512-brikke nå og vente med den siste til jeg får råd...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det går vel an å bruke 3 ddr 3200 brikker på den, men da blir det ikke dual ddr?

am i right?? :shrug:

tror det skal gå, men det er jeg ikke sikker på.

les i manualen du. der står det helt sikkert.

Problemet er at jeg ikke har kjøpt kortet ennå, og ikke har manualen... Men på abit.com.tw står det at det kun støtter 2 x PC3200

Lenke til kommentar

så hvis jeg om ca et halvt år skal ha 1 gigg ram, så lønner det seg for meg å kjøpe 1 x 512 brikke fremfor 2 x 256 brikker. eller? For kortet støtter ikke 3 PC3200 brikker samtidig, og det hindrer meg i å ha 2 x 256 + 1 512 brikke...

Har jeg rette eller surrer jeg bare... sitter på skolen og monger med en oppgave samtidig.. Er sånn passe stressa...

Lenke til kommentar
1 brikke: single

2brikker: dual (hvis i port 1 og 3)

3 bikker dual (port 1 og 3) +single port 2

Beklager, men det skjønte jeg ikke... Problemet var ikke hvordan man kjører dual ddr, men om jeg kunne bruke flere enn 2 PC3200 ram brikke samtidig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...