Lassen97 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Hei. Jeg skal ta teoriprøven til Lett MC om tre uker, og vil teste meg litt på nettet først. Ser at det finnes så mange sider der jeg kan ta prøven. Noen som vet hvilken side som ligner mest på den ekte prøven? Altså den vanskeligste? Pris betyr ikke så mye Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 tror det er teoritentamen som er best Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Jeg brukte teoritentamen til mopedlappen. Fungerte kjempebra! Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 kan vell også legge til at jeg kun øvde med teoritentamen til mopedlappen, faila, dro på ferie og leste en bokk og etter det så fikk jeg 1 feil. TIl bil-lappen leste jeg hele boka på søndag dag og fikk 2 feil på mandag. Den beste øvingen er nok lesing, hvis du klarer å lese konsentrert så lenge da :/ Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 For å være helt ærlig leste jeg svært lite til mopedlappen og brukte mest teoritentamen på nett. FIkk tre feil, men nesten alle spørsmålene var som på nettet. Hadde nok ikke klart det uten. Til billappen blir det nok mer lesing(+ går på teorikurs for øyeblikket!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå