tom waits for alice Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Jeg har installert Windows 8 på min nye iMac, og her om dagen installerte jeg Battlefield 3. Da oppdaget jeg raskt at min trofaste MX 518 ikke fungerte spesielt bra på Windows 8. Den faller ut etter kort tid med den lyden du får når en USB-enhet blir borte. Siden jeg ikke kan huske at jeg hadde tilsvarende problemer på Windows 7 (også på en iMac), antar jeg at det er Win 8-kompatibilitet som er problemet. Så da må jeg ha en ny mus til den slags bruk. Er det noen kjente problemer med spesielle musemerker og Win 8? Bør man installere den medfølgende programvaren, eller er det som regel godt nok å la Windows oppdage musen og gjøre sitt? (Jeg antar man må installere om man skal få spesielle funksjoner til å virke.) Geir Endret 18. mars 2013 av tom waits for alice Lenke til kommentar
JAH Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Står på logitech sine sider at den skal være kompatibel. Mulig du må legge inn programvaren http://logitech-en-a...a_id/32425#Mice G400 skal vel være erstatteren til 518 hvis du skal ha noe likt Endret 18. mars 2013 av janaha Lenke til kommentar
JAH Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) ... dobbel Endret 18. mars 2013 av janaha Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2013 Står på logitech sine sider at den skal være kompatibel. Hmmm. Battlefield synes å være uenig... Det hadde nesten vært greiere om det stod at den ikke var det. Geir Lenke til kommentar
JAH Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 G400 er hvertfall kompatibel da jeg fikk den igår og spilte BF3 med den:) Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Slettet og installerte driveren på nytt. Få se om det hjelper. Men det får bli etter påske. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå