Jarl-Jesp Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Hallo kjære Leser! Jeg lurer bare på om det finnes noen sider der ute på nettet, hvor man kan bestemme innmaten til den bærbare pc-en. liksom sånn at jeg da kan bestemme alt som skal være inni og alt som skal være utenpå. Takk på forhånd :-) Lenke til kommentar
thomit Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Nei. Det nærmeste du kommer, er laptopene fra Multicom, som er barebone modeller fra Clevo. På disse kan du til en viss grad selv bestemme hardware, med eller uten OS osv. Du finner også en god del utenlandske forhandlere som selger de samme laptopene med basis i Clevo-chassiser. Og dessuten noen få som tar utgangspunkt i barebones fra MSI. Noen av disse har også en egen vri på enkelte detaljer i utseendet, men noen egentlig valgfrihet på det området finnes vel ikke. For eksempel leverer både Falcon Northwest og Origin PC de samme laptopmodellene som Multicom, men her får du flere valg i farger og detaljer i designet. Multicom Kunshan P150 Multicom Kunshan P170 Multicom Kunshan P370 Edit: Ja, nå glemte jeg i farten at også Dell/Alienware har laptoper hvor hardware til en viss grad kan konfigureres av kunden. Endret 18. mars 2013 av thomit 1 Lenke til kommentar
Jarl-Jesp Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2013 Ok, Tusen Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå