Xpose Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 hei, jeg er litt usikker på hvordan dette oppstår under treningen min, jeg blir lisom svimmel og får vondti hodei løpet av treningen også etter trening blir jeg litt kvalm. jeg trente rett etter jobb, 1 time ca. , styrke trening er det det går i, på overkropp. jeg vil gjerne pushe meg litt mer men jeg får lisom dette store trykket på hode også får jeg den vonde hodepinen. jeg vet ikke om det er fordi jeg har spist på lenge, fordi jeg spiser lunsj på jobben klokka 11:00, slutter ca. 15:30 + litt rush traffikk , så er jeg på sats klokka 16:00 ca. folk sier jeg måtte drikke mye vann, så jeg gjorde det, men det hjalp ikke noe serlig, det ble til at jeg drakk vannent helt til jeg begynte og bli kvalm av smake også. er det på grunn av at jeg har fått lite mat tro? **p.s vet ikke hvor jeg skal poste denne topicen** Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Ja det er mest sannsynlig på grunn for lite mat. Spis en times tid før du trener. Endret 18. mars 2013 av Muffinss Lenke til kommentar
TrudeTrudesen Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Du kan jo prøve å spise noe før treningen. Er greit med litt ekstra energi i kroppen før trening. Lenke til kommentar
Xpose Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2013 kan prøve, men det er litt vanskelig når jeg kjører rett til treninga fra jobben xD noen ider ? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 kan prøve, men det er litt vanskelig når jeg kjører rett til treninga fra jobben xD noen ider ? Spis på jobb - Kjør - Tren? Hvorfor gjøre det vanskelig? Lenke til kommentar
Xpose Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2013 Spis på jobb - Kjør - Tren? Hvorfor gjøre det vanskelig? da blir jeg sein og ender 1 time i rushen :S Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Da kan du spise i bilen. Evt. kan dette være fordi kroppen din ikke er vant med styrketrening. Jeg hadde noe lignende i begynnelsen selv. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 da blir jeg sein og ender 1 time i rushen :S Så spis en time FØR du er ferdig på jobb da :S? Er de så strenge der du jobber??? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Kan du ikke spise noen brødskiver eller en smoothie i bilen? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Eventuelt riskake pluss shake. Eller med rosiner og nøtter. Noms Lenke til kommentar
Virke Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Beste er å spise regelmessig gjennom hele dagen synes nå jeg. Lenke til kommentar
Xpose Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2013 my respons ser jeg, umm vel jeg starta med styrke trening 3 uker siden, så ja er ganske ny, har gjort 3 ganger uken, gikk bra de første gangene. skal prøve ut noen forkjellige ting så får jeg se ossen det går. takk for all responsen så langt! Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Pass på at du puster ordentlig når du løfter. Hvis du holder pusten er det fort gjort å bli svimmel samt å få hodepine. Lenke til kommentar
Xpose Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 Pass på at du puster ordentlig når du løfter. Hvis du holder pusten er det fort gjort å bli svimmel samt å få hodepine. hvordan puster mann riktig? skal mann puste når du tar i, eller når du holder igjen ;o Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Man holder pusten mens man løfter og puster når man ikke gjør det. Det er også normalt å slippe ut noe luft hvis man løfter tungt. Lenke til kommentar
Xpose Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2013 prøvde og trene i dag, spiste 2 brødskiver og en banan før jeg gikk på treninga, fikk vondti hode igjen >.< Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Har du prøvd å puste normalt da? Du skal jo ikke direkte trekke pusten for hver gang du trekker til deg vekta og blæste alt ut i 400 km/t på tur opp. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Drikker du nok vann? Jeg passer på å drikke 1,5-2l vann under en styrkeøkt hvis jeg har drukket lite før på dagen. Lenke til kommentar
Xpose Skrevet 21. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2013 Drikker du nok vann? Jeg passer på å drikke 1,5-2l vann under en styrkeøkt hvis jeg har drukket lite før på dagen. ja jeg drikker masse vann men det hjelper ikke Lenke til kommentar
Xpose Skrevet 21. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2013 ja jeg drikker masse vann men det hjelper ikke det er så rart , det skjer vær gang jeg pusher meg nå, til og med når jeg tar noen push-ups så er det akkurat som det blir trykk på hode også får jeg hodepine . burde jeg gå til doktor for å sjekke det ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå