blueguy Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 skal fly fra kjevik til gran canaria via oslo med norwegian, hvor lang ti bør jeg ha på meg for at jeg skal ha god nok tid til å rekke flyet videre i oslo? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 2,5 timer. Det er vel standard og anbefalt! Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 skal fly fra kjevik til gran canaria via oslo med norwegian, hvor lang ti bør jeg ha på meg for at jeg skal ha god nok tid til å rekke flyet videre i oslo? Har du gjennomgående billett med Norwegian er det ikke stort å bekymre seg for. Ut kan du sjekke inn bagasjen hele veien og de lar deg ikke bestille gjennomgående billett med for kort tid mellom. Hjem igjen kan du også sjekke inn bagasjen hele veien, men her må du ta den ut og selv bære den gjennom tollen for så å droppe den (baggage drop). 2,5 høres heller ekstremt ut og Norwegian krever heller ikke mer enn 2 timer, for å befordre deg videre for deres kost, om du har separate billetter og de har ansvaret. http://www.norwegian.no/kundeservice/Reiseinformasjon/videreforbindelser-transit/mellom-norwegians-flyvninger/ (se også på linken videre fra den siden) Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Trenger ikke lange tida. Kjedelig å stå å vente så lenge. Har du bestilt billett som innebærer en mellomlanding har nok Norwegian kontroll på at det fint skal gå bra. Reiste fra Kjevik til Værnes en gang i fjor, og da mellomlanda vi også i Oslo. Var vel bare en liten time før neste fly gikk bra, og det gikk helt fint. Nå hadde jeg dog bare håndbagasje, så det var bare å gå rett til neste gate. Å vente på flyplasser blir ofte kjedelig, og ofte dyrt, dersom man kjeder seg for mye.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå