Choo Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 hei Jeg har klokket CPU'en min til 3060mhz (18x170) er det da farlig og sette den rett til 170fsb da jeg vet den tåler det? For jeg stillte den tilbake etter OC fordi jeg skulle høre musikk på natta:D og hva er nyeste Sisoft vs? En annen ting, er det bare og skrape av thermalpadden med et kredittkort når jeg skal ha på kjølepasta? Og, det står at HK ikke tåler mer en 3113mhz, kan jeg ikke klokke over det eller? Lurer litt på den der.. mvh Choo. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 heiJeg har klokket CPU'en min til 3060mhz (18x170) er det da farlig og sette den rett til 170fsb da jeg vet den tåler det? For jeg stillte den tilbake etter OC fordi jeg skulle høre musikk på natta:D og hva er nyeste Sisoft vs? Tror det skal gå helt fint. http://www.sisoftware.co.uk/ En annen ting, er det bare og skrape av thermalpadden med et kredittkort når jeg skal ha på kjølepasta? Ja, men det blir bedre om du også rengjør overflaten med et par q-tips og litt isopropanol. (kondensfjerner på bensinstasjoner) Og, det står at HK ikke tåler mer en 3113mhz, kan jeg ikke klokke over det eller? Lurer litt på den der.. Joda, det kan du helt sikkert. Så lenge ting er stabilt er det bare å klokke i vei. DrE Lenke til kommentar
Choo Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Takk for svar! ->André. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå