inaktiv000 Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Hei! Er 18 år idag , og fikk en DVD-brenner av mappa og pappa. Det står den krever minimum Pentium III 700 MHz, så jeg lurte på om denne ikke vil fungere eller gå veldig tregt på min nå ganske gamle PC. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Her har jeg url Lenke til kommentar
atticus Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Spørsmålet blir vel heller om datan din greier å "presse" ut nok data til brenneren og det vil jeg da tro. Hadde dog ikke brukt Pc'en til noe annet mens du brenner. Har selv en NEC DVD-Brenner Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 OK. Kanskje jeg bør forsøke å bytte brenneren inn, og oppgradere PC'en heller Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Burde ikke være noe problem. Det viktigste er diskytelsen, og den ser jo ut til å være ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå