Gå til innhold

call of duty black ops 2 på pc eller ps3 hva er best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Heisann,

Jeg ville personlig gått for PC-utgaven men ettersom at jeg ikke vet hvilke spesifikasjoner PC'en din har så vet ikke jeg om PC'en din er sterk nok eller i stand til å dra spillet.

Spillet krever ikke all verdens men tenker du å kjøre det på en fille laptop så kan du bare glemme det.

Skriv gjerne litt om hva PC'en din "inneholder". Og forresten, har du venner som spiller Black Ops 2? I såfall, hvilke platform spiller dem på?

Lenke til kommentar

Du kan ikke koble Playstation til en PC, for det blir på en måte som å koble en Playstation i en Xbox, men du kan derimot koble den til en PC-skjerm akkurat som du kobler den til TV'en. Hvis du tenker på å bruke mus/tastatur til Playstation så fungerer dette kun på internett og ikke til spilling. :hm:

Som Kromskallen skrev kommer det veldig an på spesifikasjonene på maskinen din. Call of Duty er riktignok ikke like krevende som Battlefield 3 ol. men har du en gammel laptop som holder under 30 FPS på selv den laveste grafikken vil du ikke ha mye glede av spillet. Som det også ble sagt burde du sjekke om noen av dine nærmeste venner spiller på enten konsoll eller PC, for det er dobbelt så moro å spille sammen. Er du usikker på om maskinen din ikke klarer spillet kan du alltids spørre her om du finner ut hvilke komponenter du har. :wee:

Lenke til kommentar

Vi kan ta det sånn her. Om du har spillet til ps3 må du ha en kontroll som er laget for PS3, du kan ikke kjøre ting igjennom en PC for å kunne bruke andre kontroller. Med en PC kan du bruke nesten alt mulig av kontroller, de som er laget for konsoller kan være litt teite å få til men så lenge du har en ledning til pcen ifra kontrolleren er det ikke noe problem da er det bare å søke det opp på internett hvordan du får det til.

Istedet for å gå på konsoll vs pc , ville jeg heller spurt hva er det kompisene dine spiller på, ps3 eller pc velg det de spiller på mye morsommere å spille med venner :)

Lenke til kommentar

Du kan kun spille online med de som bruker samme platform. Med unntak av noen spill. Det er flere grunner til dette; 1: mus/tastatur er overlegen(jeg cba diskutere kontroller vs m/t i denne tråden). 2: console har aimassist, autoaim og aimgrid for å gjøre det lettere å slå inn skruen med en slegge. 3: alle updates/patches må godkjennes av Sony/MS før de rulles ut på console som gjør at PC får ekstremt trege oppdateringer(hvis spillet skal kjøre samme versjon for crossplatformplay for de som ikke skjønte dette).

Protip: Dropp å kjøpe nyeste CoD å kjøp deg heller CSGO, BF3 eller alt annet enn nyeste CoD. Planetside er også et moro mmofps som er gratis hvis du liker big scale fps.

Godmode: Quakelive.com eller Warsow.net. Begge er gratis og krever at du ikke bare trykker m1 når du ser en fiende med noobtuben din og campe i et hjørne med killstreaks.

Inb4 faboys.

Endret av fenele
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

jeg vet at pc'n takler dette spillet. men det andre spørsmålet mitt er ikke om det går ant og koble ps3 til en pc, men om det går ant og koble en konsoll til pc'n og spille med f.eks. denne konsollen:

http://www.komplett....aspx?sku=608707

Det er en Gamepad aka. kontroller. Den kan brukes på PC ja men ikke i alle spill ettersom at det spørs litt på om spillet støtter Gamepads. Black Ops 2 er værtfall en av dem som ikke gjør det.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke sikker på om dere troller eller er dumme. Les hele innlegget og dere ser at jeg kommer med tre grunner til at det ikke finnes crossplatformplay for de fleste spill. Grunn nummer #3 er at hvis man skal ha crossplatformplay må spillet kjøre samme versjon på alle platformer. Av den grunn må spillene patches likt på hver platform, noe som gjør at PC får trege oppdateringer på grunn av at patches må godkjennes av MS/Sony før de rulles ut på console.

Var det virkelig så vanskelig å skjønne?

Lenke til kommentar

Jeg er ikke sikker på om dere troller eller er dumme.

snip

Var det virkelig så vanskelig å skjønne?

Nei ikke når du forklarer det slik, men det var vanskelig å forstå utifra originalinnlegget ditt ;) - det burde kanskje stått "som gjør at PC ville fått ekstremt trege oppdateringer" så hadde vi skjønt det første gangen ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...