Eakster Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Hello! Lurte på om det er noen som har et kabinett liggende som de ikke har bruk for eller som er delvis ødelagt som jeg kan få? Kabinettet skal bli gjort om til en pult med pc'en inni. Derfor trenger jeg et kabinett som har I/O, PCI slottene og skruehull til et ATX hovedkort (gjerne plass til PSU også). Hvis ikke kan noen være så snill å finne et billig kabinett som har kravene mine, må også være av metall o.l ikke plast. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Har ett par stående her men det kommer jo ann på hvor i landet du holder til. Lenke til kommentar
Eakster Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2013 Holder til i Molde, Møre og Romsdal. Kan betale frakt, hvis det lønner seg da. Hvilke kabinett er du har egentlig? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Tror det ene er dette http://www.lian-li.com/v2/en/product/product06.php?pr_index=213&cl_index=1&sc_index=38&ss_index=96 Lenke til kommentar
Eakster Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2013 Tror det ene er dette http://www.lian-li.c...=38&ss_index=96 Ja ser jo fint ut det der. Er det mulig å få sendt/hentet den? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Det er vel mulig men jeg tviler på at jeg har esker som passer, jeg holder til i Oslo så da må det vel sendes antar jeg. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Sniker meg inn her. Hvis det ikke blir til at du sender, kan jeg da få det? Kan hente på døra i Oslo! Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Ja ser jo fint ut det der. Er det mulig å få sendt/hentet den? Har du fått tak i ett annet kabinett? Har du fått tak i kabinett? Sniker meg inn her. Hvis det ikke blir til at du sender, kan jeg da få det? Kan hente på døra i Oslo! Mulig, får se hva jeg får av svar her Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Halla, fått noe svar? Nei her var det jo ikke noe svar så da kan du vel bare komme og hente Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Kult! Er du hjemme på dagtid? Er det mye riper/bulker/mangler på kabinettet? Send med en PM med telefonnummer, så ringer jeg i morgen! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå