VargAamo Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Nets har store driftsproblemer.Flere av de største nettbankene er nede Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Tipper alle landets pensjonister sitter med et sleskt smil rundt munnen og sier "hvad var det jeg sa?!?" mens de betaler for sine småkaker. Cash. 6 Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Vet ikke om resten av landet er rammet av det, men det slår meg at det kan være derfor kortautomaten til NSB ikke funket i dag... 1 Lenke til kommentar
nilka Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 At dette er fikset nå er i alle fall en nyhet for meg. Jeg kommer ikke inn i nettbank og får ikke gjort noe i minibanken. Men det kan jo såklart være en ren ekskludering av meg som person... Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Det er ikke fikset hos meg heller. Har forsøkt i hele dag å komme inn på nettbanken til DNB ... Lenke til kommentar
KarateK1d Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) DNB sin nettbank fungerer fortsatt ikke. Endret 18. mars 2013 av KarateK1d Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Alltid kjekt når alt skal sluses gjennom et hull og hullet blir stengt. Reservehull har dem ikke tatt seg råd til. Ikke veit dem hva som er galt med det hullet dem har heller. Et "Sorry" skal liksom være godt nok. Ingen skal kunne belastes for manglende tjeneste der i gården, men prøv å betale lånet en dag for seint... Lenke til kommentar
fredrik-fyksen Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Alltid kjekt når alt skal sluses gjennom et hull og hullet blir stengt. Reservehull har dem ikke tatt seg råd til. Ikke veit dem hva som er galt med det hullet dem har heller.Et "Sorry" skal liksom være godt nok. Ingen skal kunne belastes for manglende tjeneste der i gården, men prøv å betale lånet en dag for seint... Om du ringer banken og spør om å betale lånet en dag for seint, får du i 99% av tilfellene lov til det, uten ekstra gebyrer. 1 Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Kjøres alle tjenestene på samme systemer? Tydligvis har noe feilet i alle systemene, er jo sinnsvakt at alt går ned sammtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå