jegharspørsmåltildeg Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) hei jeg lurte på om hvilken mytologi harry potter har og jeg skal skrive en fantasy figur som finnes fra før så jeg velgte harry potter og det er ikke mye som står på google av kjeneteigenene forestten så skal jeg skrive det på engelsk med egene ord og så sa læreren at jeg ikke kan stole på google. så jeg kan jo stole på dere jeg setter pris på det dere skriver beklager at jeg skriver så dårlig men har ikke tid Endret 18. mars 2013 av jegharspørsmåltildeg Lenke til kommentar
xelp Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Hvilken mytologi Harry Potter har..? Lenke til kommentar
jegharspørsmåltildeg Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2013 Hvilken mytologi Harry Potter har..? ja Lenke til kommentar
jegharspørsmåltildeg Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2013 Mytologi? Hva mener du? hva slaks mytologi... Lenke til kommentar
xelp Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 hva slaks mytologi... Kan du forklare litt bedre? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Det er egentlig ikke tilhørende noen mytologi, men prøv deg frem med å søke på Mythopoetica. Det er egentlig personlige myter. Harry Potter handler om hekser og trollmenn, som finnes i mange mytologier, men ikke kjennetegner noen. (Trollmannen fra Oz kan gi deg en inntrykk) det handler også om kampen mellom godt og ondt, som finnes i tilnærmet alle myter. 1 Lenke til kommentar
jegharspørsmåltildeg Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Det er egentlig ikke tilhørende noen mytologi, men prøv deg frem med å søke på Mythopoetica. Det er egentlig personlige myter. Harry Potter handler om hekser og trollmenn, som finnes i mange mytologier, men ikke kjennetegner noen. (Trollmannen fra Oz kan gi deg en inntrykk) det handler også om kampen mellom godt og ondt, som finnes i tilnærmet alle myter. ja, men hva slaks mytelogi er det? Endret 19. mars 2013 av jegharspørsmåltildeg Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) ja, men hva slaks mytelogi er det? Det er egentlig ikke tilhørende noen mytologi , men prøv deg frem med å søke på Mythopoetica. Det er egentlig personlige myter. Harry Potter handler om hekser og trollmenn, som finnes i mange mytologier, men ikke kjennetegner noen. (Trollmannen fra Oz kan gi deg en inntrykk) det handler også om kampen mellom godt og ondt, som finnes i tilnærmet alle myter. Endret 19. mars 2013 av OJ Doe Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 ja, men hva slaks mytelogi er det? Troller du, eller er du bare dum? Lenke til kommentar
jegharspørsmåltildeg Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) a jeg mente Trollmannen fra Oz Endret 20. mars 2013 av jegharspørsmåltildeg Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Fakk! Drit i hele den greia du har begynt på, skriv om Loke eller noe, fra Norrøn mytologi. Du er ikke smart nok til å skrive denne oppgaven. 3 Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 a jeg mente Trollmannen fra Oz Tak for svaret på spørsmålet mitt (Antar at jeg må forklarer mine fornærmelser nærmere her: Du har åpenbart en IQ på under 2) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå