EirikO91 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 kald vinterdag. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
oleforfa*n Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Kult HDR-bilde som ikke er tatt til det helt ekstreme. Ikke skyt meg hvis jeg tar feil, men det kan se ut som kameraet har beveget litt på seg mellom eksponeringene, hvis du ser på kjettingene på bakhjulet og teksten over motoren. Bruk kabel eller trådløs sender neste gang, hvis du ikke gjorde det nå. Det som gjør at bildet bare er "helt OK" i mine øyne er nok den litt kjipe bakgrunnen. Et snødekket jorde eller traktorveg i skogen ville nok blitt mye penere. Prøv eventuelt å gjør den eksisterende bakgrunnen veldig mørk og kontrastfull, kanskje med vignette? Lenke til kommentar
EirikO91 Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2013 hm... intresangt..! takk for godt svar og meget godt tips. Jeg er nokså ny i photo feltet, så jeg tar til meg all den info som måtte komme skal tenke på det du har skrevet til med neste gang =) Lenke til kommentar
preje Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Ja... ganske så interessant dette bildet.... er enig med oleforfa*n når det kommer til skarphet og bakgrunn. Men jeg synes utsnittet av traktoren gjør bildet tøft! Lenke til kommentar
EirikO91 Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 Tusen takk =) kjepeartig å høre at dere syn bilde et noe intressangt. Det får meg til å komme med mye annet. Kom gjerne med hva dere ville gjort også kjepeartig å få høre hva dere mener og hva dere ville gjort, får å få til et bedre sesultat. Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg