cenenzo Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Hei, jeg har nå 5 dager og 9 timer fravær i VG 3.. De fleste av timene er fysikk timene, og det er 18 timer tilsammen, utifra 5 dager, og 9 timer, som jeg har tatt ut som kun er fysikk.. Men i fyiskken har jeg hatt alle prøver, og jeg har aldri vært borte fra en prøve.. Vil jeg kunne få varsel brev, eller ikke få karakter grunnlag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqzORNGH Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Så lenge fraværet er dokumentert, burde du ikke være utsatt for noen form for varsel eller nedsatt karakter. Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2013 Så lenge fraværet er dokumentert, burde du ikke være utsatt for noen form for varsel eller nedsatt karakter. Hva om det ikke er dokumentert? Timesfravær er pga tannlege, men resten er pga latskap.. og egentlig blittt hjemme for å få mer tid til å pugge på prøve... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqzORNGH Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Udokumentert fravær er noe lærere ser veldig alvorlig på, men hvor mye det kan ha å si, vet jeg ikke... Lenke til kommentar
Hardrocktarzan Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) Siden du går studiespess, så er fravær null stress, udokumentert eller dokumentert spiller ingen rolle. Bare du har nok vurderingsgrunnlag så kan du ikke få IV for formye fravær. Endret 20. mars 2013 av Hardrocktarzan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå