Macklemore Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 har to venner som driver litt med youtube. De påstår at de tjener over 10kr dagen på videoene sine, men greia er at de ikke har 2000views engang. Er det løgn eller kan man faktisk tjene så mye på så få views? Isåfall hvordan tjener man det? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Man må være partner med youtube for å tjene penger. Det er nok heller tvilsomt at de er partnere om de kun har 2000 views. Det er mange som tjener litt penger på youtube, men det er i hovedsak de som enten har en video med ekstremt mange views, eller de som generelt får mange views på alle filmene de legger ut(mange subscribers). Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2013 Man må være partner med youtube for å tjene penger. Det er nok heller tvilsomt at de er partnere om de kun har 2000 views. Det er mange som tjener litt penger på youtube, men det er i hovedsak de som enten har en video med ekstremt mange views, eller de som generelt får mange views på alle filmene de legger ut(mange subscribers). Så det er absolutt ingen andre måter enn å bli partner? Hvor mange views/subscribes trengs da? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Hørt noen rykter om en sjekk på 100$ for hver million med views. Som sagt: bare et rykte jeg har hørt. Tror ikke helt på det selv engang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Heisann, Jeg har drevet med YouTube en del og har fått veldig mye kunnskaper på akkurat dette feltet. Den dag i dag kan alle bli partner på YouTube. Spiller ingen rolle om hvor mange subs og views man har, alle kan. I de gode gamle dager handlet det om å jobbe hardt for å få til noe så stort som det men nå er det lettvint og er noe alle kan få til. Folk tjener ikke lenger penger på views og subs men gjennom annonser og reklame av diverse på videoene sine. Hvert "click" gir deg rundt, tja noen cents kanskje? Alle kan også tjene penger men du må være obs på at du kan ikke ha videoer som inneholder "copyrighted material" i seg sånn som videoer av "gameplay". "Gameplay" videoer inneholder masse forskjellige "copyrighted material" som gjør det umulig for seg å tjene penger på videoer som har innhold av spill. For å kunne tjene penger på slikt f.eks, er man nødt til å være med i et "Network". Network er en gruppe som man kan få "partnership" med. Dette vil gi deg mange muligheter innenfor spill-videoer. Men enkelt, du tjener penger på reklame, YouTube (som er nå styrt og erobret av Google) tjener fett på det og vil belønne deg med en liten håndfull i mnd. Men det er helt mulig at vennene dine tjener penger på YouTube. Forresten, hvile type videoer legger dem ut? Vil gjerne vite det. Og hvis du ønsker å drive med YouTube selv, vær så snill og ikke vær en av dem som bare går rundt og skryter av å være partner og legger ut elendige videoer? Har nok av dem på YouTube for å si det sånn. Håper dette hjalp litt. Lenke til kommentar
wergz Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Så det er absolutt ingen andre måter enn å bli partner? Hvor mange views/subscribes trengs da? Hei! Du trenger å ha et visst antall views for hver video du lager, og dermed får du fler og fler subscribers. Dette kan føre til at du en dag kan sende søknad til YouTube om å få bli partner. Jeg vil anbefale deg å få et ganske sikkert grunnlag før du gjør dette. Jeg vet ikke en gang om folk i Norge blir betalt. Har kun hørt om partnerskap i USA. Edit @Kromskallen: Tydeligvis har ting forandret seg! Fint at noen kan fortelle fakta Endret 18. mars 2013 av wergz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Ren fakta her ja. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2013 Heisann, Jeg har drevet med YouTube en del og har fått veldig mye kunnskaper på akkurat dette feltet. Den dag i dag kan alle bli partner på YouTube. Spiller ingen rolle om hvor mange subs og views man har, alle kan. I de gode gamle dager handlet det om å jobbe hardt for å få til noe så stort som det men nå er det lettvint og er noe alle kan få til. Folk tjener ikke lenger penger på views og subs men gjennom annonser og reklame av diverse på videoene sine. Hvert "click" gir deg rundt, tja noen cents kanskje? Alle kan også tjene penger men du må være obs på at du kan ikke ha videoer som inneholder "copyrighted material" i seg sånn som videoer av "gameplay". "Gameplay" videoer inneholder masse forskjellige "copyrighted material" som gjør det umulig for seg å tjene penger på videoer som har innhold av spill. For å kunne tjene penger på slikt f.eks, er man nødt til å være med i et "Network". Network er en gruppe som man kan få "partnership" med. Dette vil gi deg mange muligheter innenfor spill-videoer. Men enkelt, du tjener penger på reklame, YouTube (som er nå styrt og erobret av Google) tjener fett på det og vil belønne deg med en liten håndfull i mnd. Men det er helt mulig at vennene dine tjener penger på YouTube. Forresten, hvile type videoer legger dem ut? Vil gjerne vite det. Og hvis du ønsker å drive med YouTube selv, vær så snill og ikke vær en av dem som bare går rundt og skryter av å være partner og legger ut elendige videoer? Har nok av dem på YouTube for å si det sånn. Håper dette hjalp litt. Han ene legger ut videoer av ting han lager på minecraft, så det kan vel ikke være helt lovlig, iom at minecraft har copyright? Han andre driver med ganske kule grafiske design som lyrics til sanger. http://www.youtube.com/user/SigveProductions dette er min og en venn sin kanal. Som man kan se er begge videoene 100% våres fordi vi lagde dem selv:) Har også en annen kkanal:http://www.youtube.com/channel/UC6xNZXq6PnAmx8tYh8C5B_w denne vil vi gjerne tjene litt penger på Hvordan legger man til ads også videre? Vet at videoene ikke er topp kvalitet... Men vi har planer om å lage litt mer seriøse ting senere:) Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Man må vel sende en søknad til Adsense? Tror det er noe sånn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Han ene legger ut videoer av ting han lager på minecraft, så det kan vel ikke være helt lovlig, iom at minecraft har copyright? Han andre driver med ganske kule grafiske design som lyrics til sanger. http://www.youtube.c...igveProductions dette er min og en venn sin kanal. Som man kan se er begge videoene 100% våres fordi vi lagde dem selv:) Har også en annen kkanal:http://www.youtube.com/channel/UC6xNZXq6PnAmx8tYh8C5B_w denne vil vi gjerne tjene litt penger på Hvordan legger man til ads også videre? Vet at videoene ikke er topp kvalitet... Men vi har planer om å lage litt mer seriøse ting senere:) Dette kan jeg hjelpe deg med over Skype om du ønsker? Man må vel sende en søknad til Adsense? Tror det er noe sånn Bl.a Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 noen som ikke er helt med her ser jeg. de kan ikke tjene 10kr dagen. PUNKTUM. det er ikke mulig for en kanal som deres. det er lett og bli partner nå til dags i forhold til det det var før, men visse standarer bør man ha. vil man ha partnerskap med et stort spillnetwork går man etter ign, machinima eller yousch. går man mot andre networks er det bare for å bli parter og ikke fordi det er et bra network. er du partner får du betalt per 1000 visning. du kan få et par kroner for det. driver du i norge er det umulig å tjene godt på youtube. du må ha en internsajonal kanal med engelsk tale om du skal kunne tjene mye. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Machinima synker ned i gjørma nå. Søk hos noen andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 noen som ikke er helt med her ser jeg. de kan ikke tjene 10kr dagen. PUNKTUM. det er ikke mulig for en kanal som deres. det er lett og bli partner nå til dags i forhold til det det var før, men visse standarer bør man ha. vil man ha partnerskap med et stort spillnetwork går man etter ign, machinima eller yousch. går man mot andre networks er det bare for å bli parter og ikke fordi det er et bra network. er du partner får du betalt per 1000 visning. du kan få et par kroner for det. driver du i norge er det umulig å tjene godt på youtube. du må ha en internsajonal kanal med engelsk tale om du skal kunne tjene mye. Man får betalt gjennom. reklame og annonser som jeg skrev. Ikke gjennom views, etc. Her er en liten lett tutorial for dere alle som ønsker å bli partner: 1. Gå på "Videobehandler" 2. Funksjoner 3. Inntektsgenerering - Aktiver Meld deg inn i AdSense og vent en liten stund sånn f.eks alt fra en time til en hel dag. Ha is i magen og vær tålmodige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Machinima synker ned i gjørma nå. Søk hos noen andre. det er sant. machinima synker, men er fortsatt høyt oppe. mitt valg om jeg skulle ha søkt hadde vert IGN. mange som forlater machinima for ign nå til dags. er vel grunner for det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Jeg satser for TGN. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2013 http://www.youtube.com/watch?v=06j8VN6voHM nå har jeg klart å få reklame på videoen min;) Men har ikke kobla til paypalen min.. Hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 http://www.youtube.c...h?v=06j8VN6voHM nå har jeg klart å få reklame på videoen min;) Men har ikke kobla til paypalen min.. Hvordan gjør jeg dette? Du trenger ikke PayPal. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2013 Du trenger ikke PayPal. Hva trenger jeg da? Må jo få inn pengene på en slags måte ( hvis det blir noe ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Hva trenger jeg da? Må jo få inn pengene på en slags måte ( hvis det blir noe ) Du får en konto av Google. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Hvis man er under 18, og inne har mulighet for å få foreldrene på det da? Hva gjør man? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå