AnonymDiskusjon Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Ok, jeg kan ta denne historien litt kort. Jeg har lenge visst hvem denne gutten er. Har alltid syntes det er et eller annet spesielt ved han..Jeg har en del felles venner med han, og har hørt så mye positivt om han. En av mine bestevenner er gode venner med han, og jeg føler nesten jeg kjenner han litt etter hva hun har fortalt om han. Han er også utrolig kjekk.. greia er at han har mange jentevenner, jentevenner som han aldri har gjort noe med, som han virkelig bryr seg om. Mange jenter tror han mener noe mer fordi han er veldig pågående og snill med de. For en drøy uke siden var vi på samme "fest", var jo forsåvidt jente kveld og han dukket opp med 2 kompiser. Jeg aner ikke hva som skjedde, men vi bare klikket utrolig bra. Det endte med at jeg satt på fanget hans og han holdt rundt meg og ble en del flørting og spenning, merket at det var noe mer. Trodde nesten vi skulle kysse. Han var helt edru og jeg var så og si edru jeg og.. Jeg valgte å ikke tenke noe på det, etter hva jeg har hørt. Tenkte at han er sånn med alle jente vennene sine. Men så skulle han kjøre den ene kompisen sin hjem og da forteller denne andre vennen at meg at han hadde tenkt til å kysse meg.. Fikk jo helt sjokk, da. Han har jo sikkert 100 jenter springende etter seg. Så ble ganske usikker kan du si. Noen dager senere får jeg melding av han at han er i nærheten og han lurte på om han kunne komme innom en tur, (dette var stressfaktor 1000 for meg!!) men han kom, og vi snakket i flere timer, det ble veldig sent og ingen kunne kjøre han hjem. Endte med at vi begge sovnet i sengen min med klær på. Hva søren er dette? Er nesten litt flau over å poste dette men, er ikke vant med sånn oppførsel blant gutter! Anonym poster: cd0b485cb387b177a7afae5e5bf4ac5b Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Bare å ta kontakt? Faen, folk skal gjøre det så vanskelig. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Det er opptil deg om du vil ha å gjera med ein potensiell dritsekk, eller ikkje. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Hvorfor er han en potensiell drittsekk? Potensiell homo, kanskje, men ikke en drittsekk. Jeg lukter sjalusi lang vei, men forståelig å være bitter på folk som får noe du ikke selv klarer å få. Endret 18. mars 2013 av Kammizez 6 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Det er opptil deg om du vil ha å gjera med ein potensiell dritsekk, eller ikkje. Drittsekk fordi jenter like å være med han? Ok. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Kan heller se ut som en ekte god venn. En venn som vil være venn, og ikke "prøve å komme seg nedi buksa på damene". Kan og hende han følte seg usikker. Tenkt tanken på at han kun vil ha sex med ei han blir sammen med? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2013 Pontensiell drittsekk er han i alle fall ikke! Sant, trenger ikke å gjøre det så vanskelig , men blir usikker når han er en jentevenn-gutt, ikke at jeg har noe i mot det, bare hyggelig med guttevenner. Men har lyst til å virkelig til å skille meg ut for denne gutten :-) Anonym poster: cd0b485cb387b177a7afae5e5bf4ac5b Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Drittsekk fordi jenter like å være med han? Ok. Eg seier berre at han kan vera ein potensiell drittsekk og klyse, ikkje kva som i såfall gjer han til det. 1 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Eg seier berre at han kan vera ein potensiell drittsekk og klyse, ikkje kva som i såfall gjer han til det. Så da er vi alle potensielle drittsekker Endret 18. mars 2013 av b3ndik 3 Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Virker nesten ut som Staketten er sjalu på en eller annen måte jo. Om trådstarter liker personen det er snakk om, så syntes jeg at hun burde bli bedre kjent med ham. Invitere ham hjem f.eks. Til slutt kan det ene føre til det andre. Lykke til ihvertfall! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Pontensiell drittsekk er han i alle fall ikke! Sant, trenger ikke å gjøre det så vanskelig , men blir usikker når han er en jentevenn-gutt, ikke at jeg har noe i mot det, bare hyggelig med guttevenner. Men har lyst til å virkelig til å skille meg ut for denne gutten :-) Anonym poster: cd0b485cb387b177a7afae5e5bf4ac5b Du får vise at du vil være mer enn venner da, om det er det du ønsker. Gjør deg tilgjengelig, og gi han muligheten til å ta steget videre. Om han ikke gjør noe med det, så er han vel enten ikke interessert i deg på den måten, eller så er han veldig nervøs/usikker, og du må kanskje måtte ta initiativ selv. Da får du ihvertfall et ganske sikkert svar på om han er interessert i deg eller ikke. Endret 18. mars 2013 av Kammizez 3 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Det er opptil deg om du vil ha å gjera med ein potensiell dritsekk, eller ikkje. Alle man treffer i livet er jo potensielle dritsekker. Men samtidig er han og alle andre potensielle verdier. Så trådstarter bør basere valget sitt på forventningsverdien og ikke verste mulige utfall. Lenke til kommentar
iloveitt Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Eg seier berre at han kan vera ein potensiell drittsekk og klyse, ikkje kva som i såfall gjer han til det. Det er det drøyeste jeg har hørt! Greia er jo egentlig at han er det motsatte av en pontensiell drittsekk- Og det skremmer meg, fordi , dessverre så er det noen av de. (forsåvidt jenter og) Du får vise at du vil være mer enn venner da, om det er det du ønsker. Gjør deg tilgjengelig, og gi han muligheten til å ta steget videre. Om han ikke gjør noe med det, så er han vel enten ikke interessert i deg på måten, eller så er han veldig nervøs/usikker, og du må kanskje måtte ta initiativ selv. Da får du ihvertfall et ganske sikkert svar på om han er interessert i deg eller ikke. Ja, får nesten gjøre det! :-) Takk for fine svar! Og der var jeg ikke anonym lengre, haha! Dette er en veldig gammel bruker. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Ta kontakt. Vis interesse, vær ærlig. Som en litt lengre opp påpekte: Gjør en ekstra innsats i å sjekke at vedkommende ikke har noen 'spesielle jentevenner'. Når en gutt er pen nok til at jenter ønsker å ta kontakt og vedkommende har mange jentevenner, så er det alltid en ørliten fare for at vedkommende har blitt 'bortskjemt' og glemt manerene sine. (Det gjelder også for spesielt pene jenter med mange guttevenner.) Endret 18. mars 2013 av Red Frostraven Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Så da er vi alle potensielle drittsekker Jepp, det er eit faktum. Lenke til kommentar
iloveitt Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Ta kontakt. Vis interesse, vær ærlig. Som en litt lengre opp påpekte: Gjør en ekstra innsats i å sjekke at vedkommende ikke har noen 'spesielle jentevenner'. Når en gutt er pen nok til at jenter ønsker å ta kontakt og vedkommende har mange jentevenner, så er det alltid en ørliten fare for at vedkommende har blitt 'bortskjemt' og glemt manerene sine. (Det gjelder også for spesielt pene jenter med mange guttevenner.) Ja, har tenkt litt på det! Jeg vet at han har vært veldig interessert i en jente før, og vi var bare venner når han fortalte meg dette. Hun var liksom den eneste jenta han hadde prøvd alle mulig måter på å få , men ikke lykkes.. såå, jeg tror jeg bare skal ta det med ro og være litt laidback til det hele og vise vennlig interesse inntil videre :-) Lenke til kommentar
Aqulini Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Ok, jeg kan ta denne historien litt kort. Jeg har lenge visst hvem denne gutten er. Har alltid syntes det er et eller annet spesielt ved han..Jeg har en del felles venner med han, og har hørt så mye positivt om han. En av mine bestevenner er gode venner med han, og jeg føler nesten jeg kjenner han litt etter hva hun har fortalt om han. Han er også utrolig kjekk.. greia er at han har mange jentevenner, jentevenner som han aldri har gjort noe med, som han virkelig bryr seg om. Mange jenter tror han mener noe mer fordi han er veldig pågående og snill med de. For en drøy uke siden var vi på samme "fest", var jo forsåvidt jente kveld og han dukket opp med 2 kompiser. Jeg aner ikke hva som skjedde, men vi bare klikket utrolig bra. Det endte med at jeg satt på fanget hans og han holdt rundt meg og ble en del flørting og spenning, merket at det var noe mer. Trodde nesten vi skulle kysse. Han var helt edru og jeg var så og si edru jeg og.. Jeg valgte å ikke tenke noe på det, etter hva jeg har hørt. Tenkte at han er sånn med alle jente vennene sine. Men så skulle han kjøre den ene kompisen sin hjem og da forteller denne andre vennen at meg at han hadde tenkt til å kysse meg.. Fikk jo helt sjokk, da. Han har jo sikkert 100 jenter springende etter seg. Så ble ganske usikker kan du si. Noen dager senere får jeg melding av han at han er i nærheten og han lurte på om han kunne komme innom en tur, (dette var stressfaktor 1000 for meg!!) men han kom, og vi snakket i flere timer, det ble veldig sent og ingen kunne kjøre han hjem. Endte med at vi begge sovnet i sengen min med klær på. Hva søren er dette? Er nesten litt flau over å poste dette men, er ikke vant med sånn oppførsel blant gutter! Anonym poster: cd0b485cb387b177a7afae5e5bf4ac5b Hva er det du egentlig konkret lurer på her? Lenke til kommentar
iloveitt Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Hva er det du egentlig konkret lurer på her? Trengs ikke flere råd! :-) Det var egentlig bare hvordan man skal forholde seg til seg en sånn gutt når man er interessert uten at han mister interessen! Men jeg regner med at dette ordner seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå