DevN Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Dette har da ingenting med hacking og gjøre hvis det var det dere tenkte... Tenkte på å lage et slags program som lagrer diverse informasjon fra nettsteder. (Som jeg legger inn manuelt i programmet.) F.eks. man åpner programmet og får f.eks. en liten rute opp hvor man skriver inn f.eks. "Hardware.no" for å finne brukernavn og passord... Hvilken programmeringstype duger til dette? Ikke noen som kan anbefale et program som er ferdiglaget til sånt? For sikkerheten kan det vel også puttes på en diskett når jeg ikke bruker det.. Men har en uvane å miste brukernavn og passord, men så langt har jeg aldri mistet en diskett. Jada, har prøvd med Filofax, men var litt kjedelig å holde på å skrive inn, er morsommere å søke etter sånt i stedet for å lete gjennom halve Filofaxen. (Ja ok, jeg vet jeg er lat..) //zALo Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Siden du har tenkt å legge inn info manuelt er vel det enkleste å bare skrive alt inn i en txt fil også søke i den Det ser selvsagt ikke så kult ut og du vil ikke lære noe programering av det, men det er enkelt. Det finnes utrolig mange program som gjøre det du vil, men siden jeg er en smule paranoid av meg så har jeg aldri prøvd noen slike program. Med untak av cookies da Gator er vel ett av de mer reklamerte for, men det har vel sikkert mye spy/bloateware. Du finner sikkert noen greie små prog på www.nonags.com Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg har laget et program som leter opp kunde informasjon, og som fyller ut forslag når du skriver navnet, så trykker du bare enter når navnet som står i tekstboksen er riktig (faktisk er det en liten del av faktura programmet mitt) Det hadde vært fett. For programmeringens skyld kan du lagre filen med kryptering så bare ditt program kan lese den. Data XOR Nøkkelord = Kryptert_Data Data = Kryptert_Data XOR Nøkkelord Enkel kryptering. Har du ødelagt disketter før? for det har jeg en lei uvane av å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå