Cakenommy Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) Ser ikke problemet. Du burde heller ta dine egne valg, basert utifra valgene/handlingene hans. Istedenfor det å forandre han. Endret 24. mars 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
meandI Skrevet 24. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) Z Endret 10. april 2013 av meandI Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Når det er syv dager (evt. et lengre mellomrom) til neste fotballkamp, hvordan er forholdet deres da? Tar han seg tid (min. én time sammen hver dag) til deg? Lenke til kommentar
meandI Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) . Endret 10. april 2013 av meandI Lenke til kommentar
meandI Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) . Endret 10. april 2013 av meandI Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Hvor har du fra at jeg "forandrer" han? Problemet mitt er jo om jeg orker dette i lengda eller ikke, når det blir såpass mye og jeg ikke trives med det. Hadde det bare vært å forandre han, hadde det jo vært bull problem. Sier ikke at du forandrer han, men du gir uttrykk for at det er det du vil. Om du mistrives så mye, så burde du heller gjøre det slutt. Lenke til kommentar
meandI Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) . Endret 10. april 2013 av meandI Lenke til kommentar
vidor Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Når det kommer til stykket så er det kun du som kan ta et valg. Du finner aldri en person du er 100% kompatibel med på alle områder. Det blir alltid kompromisser uansett. Det å lære å leve med det og gjøre ting du ellers ikke kan i disse periodene er en god måte å gjøre det til noe positivt. Det er også mulig å bruke denne tiden til selvutvikling. Som jeg sa tidligere så er det å være mindre tilgjengelig noe som faktisk styrker forholdet. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) Klarer du å finne igjen den filmen? Vanskelig for meg å finne den når jeg ikke har tittelen, hun har jo spilt i såå mange filmer. Det var visst ikke Jennifer Aniston som spilte i den, men jeg tror at jeg fant igjen filmen jeg tenkte på. http://www.imdb.com/title/tt0332047/ Endret 29. mars 2013 av Zarac Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Det høres stort sett ut som du har lyst å gjøre det slutt, og egentlig bare lurer på "om det er det rette". I så tilfelle: Ja, det er det rette. Gjør det slutt så snart som overhodet mulig. Lenger svar: Fotball er noe som vil innta huset deres hver dag, hver uke, hver måned i hvert år. Om du synes det høres lenge ut, er det fordi det er nettopp det, lenge. Vær forberedt på kvelder der vedkommende er sur, ene og alene fordi laget hans har tapt. Vær forberedt på at du ikke kan se det du ville/han ikke vil være med på det du skal, fordi det er fotball. Og sist, men ikke minst; Du er 19 år, du vil møte ekstremt mye kjekke menn de neste 3-4 åra, ikke engst deg for det. Lenke til kommentar
meandI Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) Hjj Endret 10. april 2013 av meandI Lenke til kommentar
meandI Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) _ Endret 10. april 2013 av meandI Lenke til kommentar
meandI Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) . Endret 10. april 2013 av meandI Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 En ting er sikkert, kvinnfolk finner alltid noe med mannfolk de blir lei av. Er det ikke fotball så er det bil. Er det ikke bil så er det modellfly. Er det ikke modellfly så er det trening, og så videre og så videre. Det eneste som er helt sikkert er at kvinnfolkene synes vi gjør det for mye, uansett hva det er. For det er jo noe som interesserer oss, og som ikke interesserer de, og da er det jo per definisjon helt dustete å holde på med, siden de ikke synes det er spennende eller interesserer seg for, eller engang forstår seg på det. Da må det jo bety at det er idiotisk. Kanskje kvinnemenneskene burde innse at når de skaffer seg en gubbe så får de med alle vanene og uvanene på kjøpet, og sånn er det faktisk bare, det må de bare leve med, i stedet for å syte og klage så inn i helvetes mye. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Omg så harry. har ikke lest noe i tråden og dette ble harry Om det ikke hadde vert fotball så hadde det vert spill eller biler, Noen folk elsker hobbyer Lenke til kommentar
meandI Skrevet 31. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) En ting er sikkert, kvinnfolk finner alltid noe med mannfolk de blir lei av. Er det ikke fotball så er det bil. Er det ikke bil så er det modellfly. Er det ikke modellfly så er det trening, og så videre og så videre. Det eneste som er helt sikkert er at kvinnfolkene synes vi gjør det for mye, uansett hva det er. For det er jo noe som interesserer oss, og som ikke interesserer de, og da er det jo per definisjon helt dustete å holde på med, siden de ikke synes det er spennende eller interesserer seg for, eller engang forstår seg på det. Da må det jo bety at det er idiotisk. Kanskje kvinnemenneskene burde innse at når de skaffer seg en gubbe så får de med alle vanene og uvanene på kjøpet, og sånn er det faktisk bare, det må de bare leve med, i stedet for å syte og klage så inn i helvetes mye. Endret 10. april 2013 av meandI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå