Gå til innhold

Hvem vil du stemme på til stortingsvalget?


Stortingsvalget  

536 stemmer

  1. 1. Hva vil du støtte til høsten?

    • HJEMMESITTERPARTIET
      12
    • BLANKT
      18
    • ARBEIDERPARTIET
      45
    • FREMSKRITTSPARTIET
      105
    • HØYRE
      80
    • KRISTELIG FOLKEPARTI
      10
    • SENTERPARTIET
      6
    • SOSIALISTISK VENSTREPARTI
      9
    • VENSTRE
      88
    • DE KRISTNE
      2
    • DEMOKRATENE I NORGE
      1
    • DET LIBERALE FOLKEPARTIET
      19
    • KYSTPARTIET
      1
    • MILJØPARTIET DE GRØNNE
      29
    • NORGES KOMMUNISTISKE PARTI
      1
    • PENSJONISTPARTIET
      0
    • PIRATPARTIET
      90
    • REFORMPARTIET
      0
    • RØDT
      17
    • SÁMEÁLBMOT BELLODAT SAMEFOLKETS PARTI
      0
    • SAMFUNNSPARTIET
      0
    • TVERRPOLITISK FOLKEVALGTE
      0
    • ANNET
      3


Anbefalte innlegg

Du blir som regel heit i toppen før du går å legger deg og når du føler deg trengt opp i et hjørne. Gå å legg deg. Jeg vet ikke om jeg bruker mer tid på deg før valget..

Du lovet å ignorere meg. Du sa det mange ganger. Kan du ikke bare gjøre det da? Hva får deg til å tro at jeg liker å skrive med deg? Det er du som kommenterer det jeg skriver med idioti, og da faller det meg naturlig å svare. Da er det jeg som kaster bort tiden min på deg, ikke omvendt. BTW: Jeg legger meg når jeg selv føler for det. Ikke når du ber meg om det, din antiliberale fjott.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

En løgn blir ikke mer sann om du gjentar den flere ganger. Den vil fortsatt være en løgn. Eller kanskje bare en vrangforestilling.

 

Kan du bevise at jeg truet deg? Hva truet jeg deg med? OM det hadde vært sant, så ville du kunnet bevise det for alle her og nå. Men du lyver...

 

Må visst friske på hukommelsen din.

 

Kan du vennligst holde kjeft Kjell Blærevik? Er så lei av det idiotiske og patetiske pratet ditt nå... Både mot meg og andre her inne. Du er en tosk som tror du er så jævlig mye bedre enn alle andre der inne... Det bør du legge av deg. Bare så det er sagt ville jeg vært langt mer vennlig dersom du ikke hadde provosert fra begynnelsen av. Fuck deg.

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Du lovet å ignorere meg. Du sa det mange ganger. Kan du ikke bare gjøre det da? Hva får deg til å tro at jeg liker å skrive med deg? Det er du som kommenterer det jeg skriver med idioti, og da faller det meg naturlig å svare. Da er det jeg som kaster bort tiden min på deg, ikke omvendt. BTW: Jeg legger meg når jeg selv føler for det. Ikke når du ber meg om det, din antiliberale fjott.

 

Og jeg ignorerer deg når det passer meg.

Lenke til kommentar

Må visst friske på hukommelsen din.

Husker det godt jeg, selv om det er sånn rundt 2 år siden jeg skrev det eller noe sånt.

 

HVOR I DEN PMen SOM JEG SENDTE TIL DEG VAR EN TRUSSEL???

Kan du svare meg på det? Nei. Det kan du ikke, for det er ingen trussel å spore der:

 

Og alle kan nå se at du er en gammel løgner, med enorme fritidsproblemer...

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Kan jeg be dere om å skjerpe dere. Dere skader begge egen sak og renomé.

Jeg svarer bare på det som blir sagt. Jeg bryr meg ikke om egen sak og renomé.

Jeg klarer ikke se på alle de usannhetene som kgun sprer rundt seg på forumet her, uten å konfrontere han med det... Han lyver om meg, om ganske alvorlige ting også, så da har jeg rett til å forsvare meg selv.

Lenke til kommentar

Du kan ikke vise til en tråd jeg lyver om deg. Dette er bevisst løgn og du vet det.

 

Bevis: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1535672 Der finner de som vil Cv'en min.

Det er en grunn til at jeg heller vil stemme på et parti som vil ha etter og videreutdanning enn et parti som vil påføre Norske skoler enda flere ufaglærte lærere, og som nedprioriterer det som er viktigst.

 

Syntes du det er kjedelig å bli løyet om Kjell? Da vil jeg påpeke at jeg ofte føler det samme når du lyver om meg og mine meninger. Uansett, tok jeg utgangspunkt i hva andre hadde skrevet her før om din utdannelse.

 

Jeg ventet bare på at du skulle linke til en tråd hvor du bruker den logiske feilen:

"Argument from Authority"

http://en.wikipedia.org/wiki/Argument_from_authority

Tenkte omtrent det samme, venstrepropagandaroperten og uglemannen burde gå til samlivsterapi

:thumbup:;)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Tenkte omtrent det samme, venstrepropagandaroperten og uglemannen burde gå til samlivsterapi

 

Så jeg skulle bare ti stilt når et medlem på privat melding ber meg holde kjeft og vrir på navnet mitt? Jeg skulle ikke si ifra når samme person noen år senere videreformidler løgn om min bakgrunn uten å spørre først?

 

Tør jeg spørre hvem du er og hvor du står politisk?

 

Stig, jeg vet ikke hvem du er og hvor gammel du er men jeg skjønner innmari godt at du kun oppgir fornavn i din profil

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

 

Så jeg skulle bare ti stilt når et medlem på privat melding ber meg holde kjeft og vrir på navnet mitt? Jeg skulle ikke si ifra når samme person noen år senere videreformidler løgn om min bakgrunn uten å spørre først?

 

Tør jeg spørre hvem du er og hvor du står politisk?

Dette er Internett, på nettet så gjør folk urasjonelle ting og man ser litt i mellom fingrene for uttalelser, jeg sier ikke at det er greit. Men mange do grow some extra balls bak tastaturet.

 

Jeg er meg og stemmer Høyre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det var mer reflektert over på at du har et bilde av en fugl eg syns ser litt gøy ut, jeg har ingen interesser av din identitet, jeg holder ikke track på motdebatanter. Men takk for opplysningen

 

Bortforklaring.

 

Jeg tror like lite på deg som på din statsministerkandidat.

 

Fortsett å forsvar deg med fløyelsretorikk og jeg skal pulverisere din fasade.

Lenke til kommentar

 

Bortforklaring.

 

Jeg tror like lite på deg som på din statsministerkandidat.

 

Fortsett å forsvar deg med fløyelsretorikk og jeg skal pulverisere din fasade.

Hvorvidt det er en bortforklaring eller ikke er du dessverre ikke i en posisjon til å uttale deg om, ingen kjenner min egen uttalelse bedre enn meg, derfor er jeg i dette tilfellet den eneste som kan forsvare den.

 

Jeg sier ikke at Høyre eller Erna er et godt alternativ, men jeg mener at det er det beste. Jeg har et politisk syn som gjør at få parti passer med meg, jeg ser meg mye enig i Ap sin politikk men mener at vi har godt av en borgerlig regjering.

 

Men det som veier tyngst er at jeg føler at den rødgrønne regjeringen virker lite gjennomføringsdyktig, der mangler handlingskraft. Det kan hendw andre partier er bedre i, det kan være at dem er værre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg sier ikke at Høyre eller Erna er et godt alternativ, men jeg mener at det er det beste. Jeg har et politisk syn som gjør at få parti passer med meg, jeg ser meg mye enig i Ap sin politikk men mener at vi har godt av en borgerlig regjering.

 

Samfunnsøkonomer er åpenbart uenig med deg:

 

http://www.nrk.no/valg2013/okonomer-sabler-ned-frp-1.11202483

 

http://www.tv2.no/nyheter/politisk/-hoeyre-mangler-130-milliarder-veikroner-for-aa-holde-valgloeftene-4111056.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...