Gå til innhold

Hvem vil du stemme på til stortingsvalget?


Stortingsvalget  

536 stemmer

  1. 1. Hva vil du støtte til høsten?

    • HJEMMESITTERPARTIET
      12
    • BLANKT
      18
    • ARBEIDERPARTIET
      45
    • FREMSKRITTSPARTIET
      105
    • HØYRE
      80
    • KRISTELIG FOLKEPARTI
      10
    • SENTERPARTIET
      6
    • SOSIALISTISK VENSTREPARTI
      9
    • VENSTRE
      88
    • DE KRISTNE
      2
    • DEMOKRATENE I NORGE
      1
    • DET LIBERALE FOLKEPARTIET
      19
    • KYSTPARTIET
      1
    • MILJØPARTIET DE GRØNNE
      29
    • NORGES KOMMUNISTISKE PARTI
      1
    • PENSJONISTPARTIET
      0
    • PIRATPARTIET
      90
    • REFORMPARTIET
      0
    • RØDT
      17
    • SÁMEÁLBMOT BELLODAT SAMEFOLKETS PARTI
      0
    • SAMFUNNSPARTIET
      0
    • TVERRPOLITISK FOLKEVALGTE
      0
    • ANNET
      3


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Verken jeg eller Venstre har tenkt til å snu fordi dere lyver om Venstres politikk. Vi mener denne AFP ordningen deres er urettferdig. Og dette ødelegger da faen meg ikke for partiet mitt? Det er mange flere enn meg som mener det LO og AP driver på med er urettferdig, om man ikke er er for urettferdighet, overvåkning, overformynderi og av den grunnen stemmer og støtter AP og LO da...

 

Du finner ytterligere bakgrunn om organisasjonsrett og organisering i fagforeninger her:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1434453&view=findpost&p=20828071

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Ergo, så er det ingen andre enn de som er tilknyttet LO som får noe...

 

Er det bare de som er medlemmer av LO som har tariffavtaler?

 

DU HAR EN DÅRLIG SAK HER KGUN!

 

Det er du som ikke vet hva du snakker om og ikke har den minste greie på:

  1. Den frie organisasjonsretten.
  2. Fagforeninger.
  3. Tariffavtaler.
  4. Pensjonsordninger.

Lenke til kommentar

Du finner ytterligere bakgrunn om organisasjonsrett og organisering i fagforeninger her:

 

http://www.diskusjon...post&p=20828071

 

Jeg vet det meste om det. Du treger ikke prøve å belære meg om det der...

Dessuten lenker du jo bare til debatter du for lengst har tapt også for den sakens skyld..

At du har sagt noe betyr ikke at det er bevis for noe..

 

 

 

Er det bare de som er medlemmer av LO som har tariffavtaler?

 

Det er du som ikke vet hva du snakker om og ikke har den minste greie på:

Den frie organisasjonsretten.

Fagforeninger.

Tariffavtaler.

Pensjonsordninger.

Det er bare LOs medlemmer som får nytte av APs og LOs politikk, ikke alle som står utenfor, eller som ikke er fagorganiserte.

 

Nei jeg har heller ikke sagt at det bare er medlemmer av LO som har tariffavtaler. Lær deg å lese hva jeg skriver før du begynner å trekke løgnaktige konklusjoner som over...

Endret av turbonello
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg vet det meste om det. Du treger ikke prøve å belære meg om det der...

Dessuten lenker du jo bare til debatter du for lengst har tapt også for den sakens skyld..

At du har sagt noe betyr ikke at det er bevis for noe..

 

Du visste ikke hva avtale festet pensjon (AFP) er.

 

Nei jeg har heller ikke sagt at det bare er medlemmer av LO som har tariffavtaler. Lær deg å lese hva jeg skriver før du begynner å trekke løgnaktige konklusjoner som over...

 

Har du ikke noe annet å komme med. Nå er du ganske desperat unge mann, ettersom ordet løgn forekommer i nesten alle postene dine.

Lenke til kommentar

Og her

 

turbonello LO site:liberal.no

Reklame for mine ytringer og syn? :)

Jeg bruker også tid på å irettesette de sosialistene som har villedet seg inn på Liberal.no...

Forskjellen på Liberal.no og APs forum, er at Liberal er åpent for hvem som helst. Jeg har hørt at APs forum er et lukket forum. Er det det? Hva er APs svar på Liberal.nos diskusjonsforum da? Jeg vil gjerne ha link dit, slik at jeg kan gå inn der å kritisere APs politikk på samme måte som APfolk og SV folk tar i bruk Venstres forum for å kritisere Venstre. Det er jo bare rett og rimelig... :)

 

finner du hvordan du bruker enhver anledning til å rakke ned på LO og den frie organisasjonsretten som vi har hatt diskusjoner om her inne tidligere, jfr:

Jeg har ikke rakket ned på den frie organisasjonsretten. Dette er ikke sant. Hvorfor skal jeg ikke kalle deg løgner når det du sier er løgn? Hvorfor kritiserer du meg for å kalle deg en gammel løgner når du faktisk er en? Og tåler ikke LO kritikk? Burde ikke en så stor og mektig organisasjon kritiseres dersom man mener at noe er kritikkverdig? Dette mener jeg er en farlig og udemokratisk tankegang fra en gammel sosialdemokrat som deg...

 

 

turbonello LO site:diskusjon.no

 

Jfr også dette:

 

turbonello organisasjonsfriheten and lo site:diskusjon.no

Ingen ting her som støtter oppom dine løgner om at jeg er i mot organisasjonsfrihet, eller at Venstre er det... Se på Venstres sider om organisasjonsfrihet du...

 

finner man på søke resultat siden. Dette er nå redigert bort.

 

Venstre er desverre i ferd med å ødelegge seg selv. Tragisk. Det er aldri for sent å snu.

Da ser jeg andre ting enn deg. Du virker å være svaksynt. Ser du ikke at Venstre stadig gjør det bedre på målingene mens AP faller???

 

Rødgrønne tar igjen noe av forspranget på den siste meningsmålingen til VG. Kan det være utspillet til Høyre angående høyere egenandeler til helsetjenester som gjør utslaget? Det tror jeg.

Ja, dessverre. :(

Dette vet sosialdemokratene å utnytte fult ut, og de har jo som kjent media i sin hule hånd. Media fokuserer lite på ting som DLD og den nye åndsverksloven nå i valgkampen, eller andre liberale kjærnesaker...

Lenke til kommentar

Du visste ikke hva avtale festet pensjon (AFP) er.

Umulig å vite absolutt alt. Eller vite ting før man har hørt om det. Men nå vet jeg det.

Nå har jeg satt meg inn i det. Du visste ikke om DLD heller. Hva er den nye åndsverksloven, og hva er negativt med denne?

 

Har du ikke noe annet å komme med. Nå er du ganske desperat unge mann, ettersom ordet løgn forekommer i nesten alle postene dine.

Hva skal man si til forsvar når det du kommer med er usannheter om meg og det jeg står for?

Kan jeg ikke kalle deg løgner når du faktisk lyver og ikke kan backe opp det du sier?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg bruker også tid på å irettesette de sosialistene som har villedet seg inn på Liberal.no...

Forskjellen på Liberal.no og APs forum, er at Liberal er åpent for hvem som helst. Jeg har hørt at APs forum er et lukket forum. Er det det? Hva er APs svar på Liberal.nos diskusjonsforum da? Jeg vil gjerne ha link dit, slik at jeg kan gå inn der å kritisere APs politikk på samme måte som APfolk og SV folk tar i bruk Venstres forum for å kritisere Venstre. Det er jo bare rett og rimelig... :)

 

Det forumet får du finne selv, da jeg hverken er medlem der eller kjenner til forumet.

 

Jeg har ikke rakket ned på den frie organisasjonsretten. Dette er ikke sant. Hvorfor skal jeg ikke kalle deg løgner når det du sier er løgn? Hvorfor kritiserer du meg for å kalle deg en gammel løgner når du faktisk er en? Og tåler ikke LO kritikk? Burde ikke en så stor og mektig organisasjon kritiseres dersom man mener at noe er kritikkverdig? Dette mener jeg er en farlig og udemokratisk tankegang fra en gammel sosialdemokrat som deg...

 

Så det å kalle LO en drit er ikke å rakke ned på LO spesielt og LOs rett til å organisere seg fritt som de vil, med andre ord å rakke ned på den generelle frie norske organisasjonsretten.

 

Jeg husker alle de diskusjoner og feider vi har hatt om dette. Jeg husker ikke eksakt hva som ble sagt i alle sammenhenger, men den leser som selv vil finne ut av detter har fått hint om hvordan han eller hun kan søke. Jeg er overbevist om at de som leter på nevnte nettsteder vil finne mer sur grønn galle fra deg.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Umulig å vite absolutt alt. Eller vite ting før man har hørt om det. Men nå vet jeg det.

Nå har jeg satt meg inn i det. Du visste ikke om DLD heller. Hva er den nye åndsverksloven, og hva er negativt med denne?

 

Hva skal man si til forsvar når det du kommer med er usannheter om meg og det jeg står for?

Kan jeg ikke kalle deg løgner når du faktisk lyver og ikke kan backe opp det du sier?

 

Hvor har du det fra? Det er ikke riktig.

Lenke til kommentar

Så det å kalle LO en drit er ikke å rakke ned på LO spesielt og LOs rett til å organisere seg fritt som de vil, med andre ord å rakke ned på den generelle frie norske organisasjonsretten.

Jeg har som sagt flere ganger her inne ikke rakket ned på LOs rett til å organisere seg fritt, slik du påstår her. Jeg har aldri sagt noe i mot den generelle frie norske organisasjonsretten. Dette er en stråmann.

Det er en usannhet. Når du så kommer med usannheter om meg og mine meninger når du vet hva sannheten er, blir dette løgn, og løgn gjør deg til løgner...

 

Jeg husker alle de diskusjoner og feider vi har hatt om dette. Jeg husker ikke eksakt hva som ble sagt i alle sammenhenger, men den leser som selv vil finne ut av detter har fått hint om hvordan han eller hun kan søke. Jeg er overbevist om at de som leter på nevnte nettsteder vil finne mer sur grønn galle fra deg.

Ja... Men jeg er ikke i mot organisasjonsfrihet eller rett til å organisere seg fritt som de vil slik du lyver. Det er det jo enkelt å finne ut av...
Lenke til kommentar

 

Jeg har som sagt flere ganger her inne ikke rakket ned på LOs rett til å organisere seg fritt, slik du påstår her. Jeg har aldri sagt noe i mot den generelle frie norske organisasjonsretten. Dette er en stråmann.

Det er en usannhet. Når du så kommer med usannheter om meg og mine meninger når du vet hva sannheten er, blir dette løgn, og løgn gjør deg til løgner...

 

Ja... Men jeg er ikke i mot organisasjonsfrihet eller rett til å organisere seg fritt som de vil slik du lyver. Det er det jo enkelt å finne ut av...

 

Men det du ønsker er at dem som ikke organiserer seg skal ha akkurat di samme rettighetene som di som organiserer seg. Dette vil jo føre til at ingen organiserer seg og litt av poenget faller bort. Også livsdyktigheten til organisasjonene siden disse av avhengige av kontigent. Det er omtrent et like dårlig forslag som å lovfeste lærlingplasser.

Lenke til kommentar

Alle har vel forsåvidt de samme rettighetene i arbeidslivet uavhengig av organisasjon. Derfor kalles de "gratispassasjerer".

 

Forskjellen er vel slik at dersom arbeidsgiver bryter lovene, så kan en organisasjon støtte deg med advokathjelp og rettshjelp. De som ikke er organisert må leie egen advokat.

 

Det er ikke noe større forskjell enn at du feks forsikrer deg og får støtte dersom du krasjer bilen din.

 

Det som er kritikkverdig er at feks LO støtter AP økonomisk, det riktige ville vært å selv bestemme hvilket parti man vil støtte økonomisk gjennom LO.

 

Men forståelig siden Frp feks regelrett motarbeider arbeideres rettigheter. Så liten vits for en arbeider å støtte noen som ikke støtter dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg har som sagt flere ganger her inne ikke rakket ned på LOs rett til å organisere seg fritt, slik du påstår her. Jeg har aldri sagt noe i mot den generelle frie norske organisasjonsretten.

 

Du har til stadighet rakket ned på LO. Jeg foretok dette søket:

 

turbonello LO site:diskusjon.no.

 

Første treffe er denne posten

 

LO er udemokratisk.

 

Kilde: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1491399&st=20

 

Er det sant at LO er udemokratisk. Hele den tråden er ganske interessant. Man finner en rekke lignende poster av deg ved å gjøre samme søk på diskusjon.no.

 

Hva du har skrevet på liberal.no gidder ikke jeg å lete opp. Det er som det fremgår av ovennevnte tråd ikke bare jeg som er oppgitt over ditt angrep på LO.

Lenke til kommentar

Men det du ønsker er at dem som ikke organiserer seg skal ha akkurat di samme rettighetene som di som organiserer seg.

Ja....

 

Dette vil jo føre til at ingen organiserer seg og litt av poenget faller bort.

Nei. Sannsynligvis ikke. Men dersom ting blir så bra at de ikke trenger å organisere seg: Hva så?

 

Også livsdyktigheten til organisasjonene siden disse av avhengige av kontigent. Det er omtrent et like dårlig forslag som å lovfeste lærlingplasser.

Så man skal ha forskjellige rettigheter til de som er uorganisert og de som er organisert på grunn av at LO kan miste inntekter i form av kontingent?

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Du har til stadighet rakket ned på LO.

Det har jeg ikke nektet for. Men jeg blånekter på det du sier om meg og mine meninger angående organisasjonsfrihet: Retten til, og friheten til å organisere seg. Jeg har ingen ting i mot at arbeiderbevegelsen organiserer seg i LO. Verken jeg eller Venstre er det.

 

Jeg foretok dette søket:

 

turbonello LO site:diskusjon.no.

 

Første treffe er denne posten

 

Kilde: http://www.diskusjon...c=1491399&st=20

 

Er det sant at LO er udemokratisk. Hele den tråden er ganske interessant. Man finner en rekke lignende poster av deg ved å gjøre samme søk på diskusjon.no.

Har ikke nektet for det. Det er dine påstander som jeg har nevt ovenfor som jeg reagerer på.

Om du mener at det er nok å kritisere meg for dette, så trenger du jo ikke smøre på med løgn om meg og mine meninger???

 

Hva du har skrevet på liberal.no gidder ikke jeg å lete opp. Det er som det fremgår av ovennevnte tråd ikke bare jeg som er oppgitt over ditt angrep på LO.

Det er heller ikke bare jeg som er oppgitt over deg, Arbeiderpartiet, DLD og den nye åndsverksloven. Det er ikke bare jeg som er oppgitt over deg her inne heller. osv...
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...