Gå til innhold

Hvem vil du stemme på til stortingsvalget?


Stortingsvalget  

536 stemmer

  1. 1. Hva vil du støtte til høsten?

    • HJEMMESITTERPARTIET
      12
    • BLANKT
      18
    • ARBEIDERPARTIET
      45
    • FREMSKRITTSPARTIET
      105
    • HØYRE
      80
    • KRISTELIG FOLKEPARTI
      10
    • SENTERPARTIET
      6
    • SOSIALISTISK VENSTREPARTI
      9
    • VENSTRE
      88
    • DE KRISTNE
      2
    • DEMOKRATENE I NORGE
      1
    • DET LIBERALE FOLKEPARTIET
      19
    • KYSTPARTIET
      1
    • MILJØPARTIET DE GRØNNE
      29
    • NORGES KOMMUNISTISKE PARTI
      1
    • PENSJONISTPARTIET
      0
    • PIRATPARTIET
      90
    • REFORMPARTIET
      0
    • RØDT
      17
    • SÁMEÁLBMOT BELLODAT SAMEFOLKETS PARTI
      0
    • SAMFUNNSPARTIET
      0
    • TVERRPOLITISK FOLKEVALGTE
      0
    • ANNET
      3


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Jeg er alergisk mot både blodrøde mennesker og blåbrune mennesker.

 

Så det er måten du nå omtaler partiet på som du før har forsvart med nebb og klør?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så det er måten du nå omtaler partiet på som du før har forsvart med nebb og klør?

Jeg har aldri forsvart partiet med nebb og klør. Det er din igjen: Vrangtolkning av det jeg sier.

Jeg er enig i mye av det FrP har av politikk, og mye av denne politikken er Venstre også enig i. osv. Det betyr ikke at jeg har forsvart FrP med nebb og klør....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det er din vrangtolkning av det jeg har skrevet

Det har heller ikke noe med denne tråden å gjøre.

 

Nei det er det ikke og det er i høyeste grad relevant her. Du driver jo den tråden av han som hyller Nietsche. Dette

 

Hvem jeg vil stemme på? Blankt. Jeg er nok altfor radikal for Norges politiske spekter. Få et intellektuelt, antipopulistisk, radikalt tradisjonalistkonservativt (anti-liberalistisk såvel som anti-marxistisk) og nasjonalistisk (men gjerne pan-nordisk) parti bygget av ærefulle menn (i motsetning til de slimete karrierepolitikerne og plutokratene vi har idag) som fortjener tittelen elitistisk meritokrati, så skal jeg vurdere å gi dem min stemme.

Kilde: http://www.diskusjon...post&p=20649075

 

skrev han forøvrig i denne tråden.

 

Du er også et lett offer for hans tullprat om intelligente mennesker som skal styre landet. En ting kan vi ihvertfall si om FrPs grunnlegger, Anders Lange. Han kom i klammeri med Quisling og de kom over hodet ikke over ens. I den tråden er det du som er lysebrun på den måten du argumenterer for IQ testing av de som skal stemme og de som skal styre landet. Det er en tragedie for deg at du ikke ser dette selv, men forsvarer deg desperat mot en som vet hva han snakker om.

 

Problemet mitt med deg er at jeg missliker/hater deg så sterkt at jeg vantrives i ditt nærvær.

Det eneste du klarer er å vri og vrenge på mine ord til det ugjennkjennelige, og det gjør du fordi du sannsynlig har en helt forvridd måte å tenke på.

 

Det var da voldsomt. Jeg hater ingen politikere eller mennesker med politiske meninger. Jeg har venner fra hele det politiske spekteret. Jeg sier hva jeg mener om andres meninger. Hater du meg på grunn av det jeg mener og skriver her inne, er det ditt og ikke mitt problem.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg har aldri forsvart partiet med nebb og klør. Det er din igjen: Vrangtolkning av det jeg sier.

Jeg er enig i mye av det FrP har av politikk, og mye av denne politikken er Venstre også enig i. osv. Det betyr ikke at jeg har forsvart FrP med nebb og klør....

 

Jo når den settes opp mot det jeg skriver om de rødgrønnes politikk. Det er da bare å konstatere at du er nærmere de du selv omtaler som blåbrune. Om det skyldes at du hater meg, bør du holde deg unna politikk om du blander kortene på den måten.

Lenke til kommentar

Jeg kommer tilbake til innvandringspolitikken til Venstre i morgen. Da koker det ikke så mye heller sikkert.

Jeg begynner å bli sliten... Poenget er uansett det at Venstres innvandringspolitikk ikke er slik folk ofte tror.

Den er faktisk ganske restriktiv. Det er forskjell på å barbere seg å skjære av seg hodet... Venstre har aldri for eksempel vært for "fri innvandring" .... Alt dette er bare tull.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg kommer tilbake til innvandringspolitikken til Venstre i morgen.

 

Det beste hadde vært om du overlot det til modne politikere og voksne mennesker som kan styre sitt temperament i nettdebatter.

Lenke til kommentar

Nei det er det ikke og det er i høyeste grad relevant her. Du driver jo den tråden av han som hyller Nietsche. Du er også et lett offer for hans tullprat om intelligente mennesker som skal styre landet. En ting kan vi ihvertfall si om FrPs grunnlegger, Anders Lange. Han kom i klammeri med Quisling og de kom over hodet ikke over ens. I den tråden er det du som er lysebrun på den måten du argumenterer for IQ testing av de som skal stemme og de som skal styre landet. Det er en tragedier for deg at du ikke ser dette selv, men forsvarer deg desperat mot en som vet hva han snakker om.

Men det er da for faen ikke noe jeg mener... Du har missforstått... Jeg har jo flere ganger der inne nevnt hva jeg mener. Og jeg mener at 16 åringer burde få stemme rett. Blant annet.... Men siden du ikke har fått det med deg, eller kanskje ikke har funnet det, eller hva det enn måtte være: så ønsker jeg ingen IQ test som krav... Jeg ønsker at så mange som mulig skal delta i demokratiet... Er det greit at du forholder deg til dette herretter?

 

Det var da voldsomt. Jeg hater ingen politikere eller mennesker med politiske meninger. Jeg har venner fra hele det politiske spekteret. Jeg sier hva jeg mener om andres meninger. Hater du meg på grunn av det jeg mener og skriver her inne, er det ditt og ikke mitt problem.

Vel... Jeg hater deg vel ikke. Men nå fant du jo en gyllen sjanse til å "angripe meg"...

Er det Fox sier korrekt om Venstre eller er det løgn?

 

Det beste hadde vært om du overlot det til modne politikere og voksne mennesker som kan styre sitt temperament i nettdebatter.

Snakker du om...
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Men det er da for faen ikke noe jeg mener... Du har missforstått...

 

Jeg og andre som leser den tråden kan jo gjøre oss opp vår mening. Du snakker om IQ tester uten å kjenne normalfordelingen. Du bør uttale deg om ting du har greie på i stedet for å fortsette kveruleringen din.

 

Vel... Jeg hater deg vel ikke.

 

Hvorfor skriver du det da? Skal vi stole på det andre du skriver?

 

Er det Fox sier korrekt om Venstre eller er det løgn?

 

Gi deg. Du begynner og bli mer og mer latterlig. Dette er ikke Ibsens Peer Gynt.

Lenke til kommentar

Jeg og andre som leser den tråden kan jo gjøre oss opp vår mening. Du snakker om IQ tester uten å kjenne normalfordelingen. Du bør uttale deg om ting du har greie på i stedet for å fortsette kveruleringen din.

Det du gjør, det er å ta ting helt ut av sammenheng, slik at det fremstår som noe helt annet enn hva det var ment som. Du er veldig flink på dette, og du gjør det trolig bare for å irritere... Og det klarer du, all den tiden du maser med det helt til du får svar. Du klarer ikke unngå å konfrontere meg med ting fra andre tråder, osv. Og raserer også dermed de trådene dette temaet ikke er nevnt.

 

Hvorfor skriver du det da? Skal vi stole på det andre du skriver?

Fordi jeg følte et hat mot deg der og da. Så det er sant at jeg følte det, og at jeg har hatet deg før også.

:) Hva er viktig med å stole på det jeg skriver? For å bare si det veldig enkelt og greit: Jeg stoler ikke på det du skriver som regel... Når du som fagøkonom advarer mot FrP, så tror jeg imidlertid på deg...

 

Gi deg. Du begynner og bli mer og mer latterlig. Dette er ikke Ibsens Peer Gynt.

Ja, ikke sant... Men nå er jo du mer latterlig enn meg i det store og det hele :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det du gjør, det er å ta ting helt ut av sammenheng, slik at det fremstår som noe helt annet enn hva det var ment som. Du er veldig flink på dette, og du gjør det trolig bare for å irritere... Og det klarer du, all den tiden du maser med det helt til du får svar. Du klarer ikke unngå å konfrontere meg med ting fra andre tråder, osv. Og raserer også dermed de trådene dette temaet ikke er nevnt.

 

Tåler du ikke de konfrontasjonene burde du holde deg unna politikk. Du har vel heller ikke skjønt at politikere som kan se ut som bitre fiender i politikken, kan være venner i hverdagen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Nå mobber jo du meg da. Det er ikke bare det at vi er uenige politisk. I denne debatten har du forfulgt og forsøkt å trakassere meg.

 

Det er påstander du bør bevise med sitater og lenker til stedene der du tar sitatene fra. Det skulle ikke være så vanskelig i denne debatten.

 

Jeg diskuterer ved å lenke semantisk til nyere tråder. Politikere konfronterer andre politikere med det de har sagt for årtier siden. Tåler du heller ikke denne debattformen anbefaler jeg deg å holde deg unna politikk.

 

Kredibilitet, troverdighet, rykte, kommer som en snegle og kan forsvinne som et lyn.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Det er påstander du bør bevise med sitater og lenker til stedene der du tar sitatene fra. Det skulle ikke være så vanskelig i denne debatten.

Du har ødelagt hele debatten. Den er snudd til å omhandle noe helt annet. Du har fått det som du ville.

Det vi snakket om var noe helt annet... Du skal "TA" meg på dette med IQ tester og sånt, som ikke var temaet over hodet. Du skriver med hensikt å drite meg ut, og sette meg i dårlig lys.. Du støtter en FrPer når han kommer med beskyldninger mot meg. Da sier det seg selv at du er ute etter å skade meg på en eller annen måte. Og det grenser vel til mobbing.

 

Jeg diskuterer ved å lenke semantisk til nyere tråder. Politikere konfronterer andre politikere med det de har sagt for årtier siden. Tåler du heller ikke denne debattformen anbefaler jeg deg å holde deg unna politikk.

Ja, det er det som er målet ditt. Men nei, det er ikke vanlig å hele tiden dra fram ting som det du gjør på et diskusjonsforum som har tråder med ulike tema. Denne tråden handler IKKE om det du skal ha den til å handle om her... Denne tråden har forlatt det for lenge siden.... Du har omgjort dette til en persondebatt. Og jeg har blitt dratt ufrivillig med i den. Jeg ønsker egentlig at admin skal slette absolutt alle de siste innleggene, helt til dit partiene blir nevnt og vi beskriver disse partienes ulike politikk. Det var det at jeg sa noe negativt om FrP som fikk trollene til å våkne opp. Deg og Fox...

 

 

Kredibilitet, troverdighet, rykte, kommer som en snegle og kan forsvinne som et lyn.

Greit det.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Du støtter en FrPer når han kommer med beskyldninger mot meg. Da sier det seg selv at du er ute etter å skade meg på en eller annen måte. Og det grenser vel til mobbing.

Bla tilbake og se selv. Jeg ba deg påvise hvor han lyver. Du mener alle som er uenige med deg lyver.

 

Trollene våkner opp. Den blåbrune og den mørkerøde skal ta den blågrønne.

 

Se ovenfor.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

200 stemmer avlagt og vi har:

1. Høyre 19.5%

2. FrP 18.5%

3. Pirat 16%

4. Venstre 14.5%

 

Klart jeg har en mistanke om at medlemmene til hjemmesitterpartiet ikke har avlagt sin stemme.

 

Ser labert ut for rød side, det der.

 

Du mener det er et representativt utvalg? Den avstemningen sier vel mer om de politiske holdningene på dette forumet og hvordan man som tilhenger av status quo sloss med vindmøller.

Lenke til kommentar

Bla tilbake og se selv. Jeg ba deg påvise hvor han lyver. Du mener alle som er uenige med deg lyver.

Nei. Ikke uenige med meg. Det er ikke derfor jeg sier de lyver. Jeg sier det fordi det ikke stemmer med virkeligheten, altså er usant.

 

Se ovenfor.

Nei. Når du sier sånt, så later du som om du støtter oppom det han sa.

Det er forøvrig bare å sjekke Venstres politikk på deres egne sider det...

Dessuten var det han sa så idiotisk og virkelighetsfjernt at jeg orker ikke bruke mye tid på det...

Det er ikke sånn at FrP er reddningsmannen når det gjelder dette heller.

Vi får ikke et mye mindre problem når det gjelder dette, osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...