Gå til innhold

Hvem vil du stemme på til stortingsvalget?


Stortingsvalget  

536 stemmer

  1. 1. Hva vil du støtte til høsten?

    • HJEMMESITTERPARTIET
      12
    • BLANKT
      18
    • ARBEIDERPARTIET
      45
    • FREMSKRITTSPARTIET
      105
    • HØYRE
      80
    • KRISTELIG FOLKEPARTI
      10
    • SENTERPARTIET
      6
    • SOSIALISTISK VENSTREPARTI
      9
    • VENSTRE
      88
    • DE KRISTNE
      2
    • DEMOKRATENE I NORGE
      1
    • DET LIBERALE FOLKEPARTIET
      19
    • KYSTPARTIET
      1
    • MILJØPARTIET DE GRØNNE
      29
    • NORGES KOMMUNISTISKE PARTI
      1
    • PENSJONISTPARTIET
      0
    • PIRATPARTIET
      90
    • REFORMPARTIET
      0
    • RØDT
      17
    • SÁMEÁLBMOT BELLODAT SAMEFOLKETS PARTI
      0
    • SAMFUNNSPARTIET
      0
    • TVERRPOLITISK FOLKEVALGTE
      0
    • ANNET
      3


Anbefalte innlegg

At du må ty til hersketeknikker for å komme til et poeng viser bare at ikke har gode argumenter for ditt partis egen politikk. Synd, men sant. :)

Les det innlegget du siterte igjen. Se helheten. Se også hva jeg svarte på. Han spurte meg om jeg kunne si noe om FrP og Høyre, og da svarte jeg. Det er hva jeg mener om disse partiene som kommer til uttrykk der. Og min oppfatning av de som vanligvis kaller seg FrPere og som fremmer FrPs saker.

 

Og jo. Jeg har mange gode argumenter. Og jeg har mange gode argumenter for mitt eget parti.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Står nå mellom:

 

Venstre

Miljøpartiet De Grønne

Senterpartiet

Høyre

FRP

Rødt

 

Noen som vil komme med KUN ulemper pr. parti? Må snart bestemme meg...

 

Venstre - Vet ikke, har ikke tenkt igjennom

Miljøpartiet De Grønne - Kjenner ikke politikken godt nok

Senterpartiet - Foretar seg ingen ting

Høyre - Er for privatisering i øst og vest

FRP - Tar ikke hensyn til innvandrerbarn, eller barn som er født og oppvokst i Norge

Rødt - Var tidligere et kommunistisk parti (det behøver ikke å være en ulempe nå)

 

Anbefaler såklart SV over alt annet, men siden de ikke står på listen din så ville jeg valgt følgende hvis jeg var deg:

 

1. Venstre

2. Rødt

3. MdG

4. Senterpartiet

5. Høyre

6. FrP

Lenke til kommentar

For over 96% av velgerne var Venstres politikk uønsket ved forrige valg. Med god grun.

Om du tror at grunnene til det er det du påstår under, så er det feil.

Det viser bare hvor liten innsikt du har.

 

Et parti som vil at Norge skal fungere som Europas trygdekontor er ikke Norge tjent med.

Denne skremselspropagandaen deres biter helt sikkert på de enfoldige i samfunnet. Og den kan fungere ganske lenge tror jeg. Men ikke i lengden. Det du sier er jo bare noen idiotiske påstander uten dekning også. Noe du har hørt fra forumer rundt om kring der noen tøffinger skriker høyt om dette hele tiden. Det blir ikke mer sant av den grunnen.

 

Det eneste som Venstre kan er skolepolitikk, resten bør de overlate til andre.

Det er bare en påstand, som viser at du mangler innsikt i Venstres politikk. Jeg håper folk er oppegående og reflekterte nok til å finne ut av sannhetsgehalten i det som blir sagt...
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Og jo. Jeg har mange gode argumenter. Og jeg har mange gode argumenter for mitt eget parti.

 

Du mener klipping og liming fra Venstres program. For øvrig sier noen av de jeg har snakket med at Venstres nettsted er lite brukervennlig. Er det grunnen til din klipping og liming?

Lenke til kommentar

Du mener klipping og liming fra Venstres program. For øvrig sier noen av de jeg har snakket med at Venstres nettsted er lite brukervennlig. Er det grunnen til din klipping og liming?

Det er jo for å vise at det jeg sier er riktig, og i tråd med det Venstre faktisk mener, osv.

Det er også for å slippe å gjengi absolutt alt. Det er enklere.

 

Nei. Venstres nettsted er veldig brukervennlig.

Lenke til kommentar

Om du tror at grunnene til det er det du påstår under, så er det feil.

Det viser bare hvor liten innsikt du har.

 

Denne skremselspropagandaen deres biter helt sikkert på de enfoldige i samfunnet. Og den kan fungere ganske lenge tror jeg. Men ikke i lengden. Det du sier er jo bare noen idiotiske påstander uten dekning også. Noe du har hørt fra forumer rundt om kring der noen tøffinger skriker høyt om dette hele tiden. Det blir ikke mer sant av den grunnen.

 

Det er bare en påstand, som viser at du mangler innsikt i Venstres politikk. Jeg håper folk er oppegående og reflekterte nok til å finne ut av sannhetsgehalten i det som blir sagt...

Trenger ikke skremselspropaganda. Venstre vil jo sette asyltilstrømningen på turbogir og dikkedare med alt mulig som kommer over grensa. Hvem er det som er overrepresentert i norske fengsler? Jo, det er folk med utenlandsk opprinnelse. Venstre har problemer med å innse viktigheten av folks trygghet, og har latt seg totalt blende av den liberalistiske ideologien sin.

Endret av Star Fox
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fordi du ikke har noen brukbare argumenter annet enn hersketeknikker og vås.

Nei. Du lyver. Du har heller intet å vise til. Det er bare tull. Hva annet skal jeg si på tull?

Det er forøvrig du som bruker hersketeknikker. Du lyver om Venstre, for å fremme dine dårlige saker....

 

Standard prosedyre når du er tom for argumenter.

Så du mener han har rett? Du mener at det han sier er sant?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Nei. Venstres nettsted er veldig brukervennlig.

 

Den jeg snakket med mente noe annet. Er ikke det partiet med de mest intelligente medlemmene i følge deg? Hvordan går det med IQ testene dine? Har du testet dem som lager Venstres nettsted?

Lenke til kommentar

Den jeg snakket med mente noe annet. Er ikke det partiet med de mest intelligente medlemmene i følge deg? Hvordan går det med IQ testene dine? Har du testet dem som lager Venstres nettsted?

Jeg orker rett og slett ikke det værste av det værste her inne samtidig. En oppblåst sosialdemokrat som er høy på pæra og en tradisjonell FrPer.

 

Påvis hvor han lyver.

Kan jeg godt. Men i morgen. Jeg klarer dere ikke lenger.

Jeg er alergisk mot både blodrøde mennesker og blåbrune mennesker.

Kan ikke fordra noen av dere. Føler et sterkt hat bygge seg opp her nå, og da er det best å avslutte. :)

Endret av turbonello
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg orker rett og slett ikke det værste av det værste her inne samtidig. En oppblåst sosialdemokrat som er høy på pæra og en vanskapt FrPer.

 

Det ser ut til at du hører til det nye norske herrefolket i følge deg selv. Bevis. Alt det vrøvlet du kommer med i denne tråden:

 

Noen tanker om demokratiet: svar til turbonello

 

Du evner ikke å se at du blir satt til veggs. Du har også kalt nicho_meg høy på seg selv i den tråden. Jeg har en annen oppfatning om hvem som er høye på seg selv i den tråden. Du forstår det ikke.

Lenke til kommentar

Nei til oljeboring utenfor Lofoten og Vesterålen, hensyn til barna i asylsøkersaker, like muligheter for alle, du kan lese mer her, eller klikk på linken i signaturen min og trykk Politikken>Hovedsaker.

 

Dessuten står de får varm lunsj i den norske skolen, i tillegg til videre satsing på den norske felleskolen.

 

sv_lunsj.jpg

 

Varm lunsj i skolen, ja. Har jeg hørt det før?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det ser ut til at du hører til det nye norske herrefolket i følge deg selv. Bevis. Alt det vrøvlet du kommer med i denne tråden:

Det er din vrangtolkning av det jeg har skrevet.

Det har heller ikke noe med denne tråden å gjøre.

 

Du evner ikke å se at du blir satt til veggs.

Å det sier du??

 

Du har også kalt nicho_meg høy på seg selv i den tråden. Jeg har en annen oppfatning om hvem som er høye på seg selv i den tråden. Du forstår det ikke.

Men dere er det... Du kan godt ha den oppfatningen.

Du er drama-queen der inne, som du stort sett alltid er...

 

Problemet mitt med deg er at jeg missliker/hater deg så sterkt at jeg vantrives i ditt nærvær.

Det eneste du klarer er å vri og vrenge på mine ord til det ugjennkjennelige, og det gjør du fordi du sannsynlig har en helt forvridd måte å tenke på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...