Gå til innhold

Hvem vil du stemme på til stortingsvalget?


Stortingsvalget  

536 stemmer

  1. 1. Hva vil du støtte til høsten?

    • HJEMMESITTERPARTIET
      12
    • BLANKT
      18
    • ARBEIDERPARTIET
      45
    • FREMSKRITTSPARTIET
      105
    • HØYRE
      80
    • KRISTELIG FOLKEPARTI
      10
    • SENTERPARTIET
      6
    • SOSIALISTISK VENSTREPARTI
      9
    • VENSTRE
      88
    • DE KRISTNE
      2
    • DEMOKRATENE I NORGE
      1
    • DET LIBERALE FOLKEPARTIET
      19
    • KYSTPARTIET
      1
    • MILJØPARTIET DE GRØNNE
      29
    • NORGES KOMMUNISTISKE PARTI
      1
    • PENSJONISTPARTIET
      0
    • PIRATPARTIET
      90
    • REFORMPARTIET
      0
    • RØDT
      17
    • SÁMEÁLBMOT BELLODAT SAMEFOLKETS PARTI
      0
    • SAMFUNNSPARTIET
      0
    • TVERRPOLITISK FOLKEVALGTE
      0
    • ANNET
      3


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Om du støtter subsidiering av pelsdyrnæringa, og ønsker å bore etter olje i et av verdens viktigste gyteområder for fisk og et av verdens flotteste og mest sårbare naturområder, og ikke ønsker noen forandringer i regjeringen, men ønsker den samme gamle regjeringen, så er Senterpartiet et godt valg.

 

Det er en fortegnet / forvrengt fremstilling. Her

 

Siv Jensen så dum at det ryker av henne.

 

Landbrukspolitikk, åpent landskap og pinnekjøtt

 

er to mer grundige tråder om norsk landbruk.

 

Sp representerer også et kompromiss i den rødgrønne regjeringen mellom Ap og Sv. Sannsynligheten for at det blir oljeboring i Lofoten og Vesterålen er mye større med en borgerlig regjering.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Den sittende regjeringa blir felt uansett, noe annet ville vært direkte usannsynlig, for ikke å snakke om uønskelig.

  1. Nei historien sier noe annet. Meningsmålinger har tatt feil før. Ikke minst i Eu avstemninger der man i 1994 var sikker på at svenske suget skulle snu oppnionen.
  2. Hva som er ønskelig har man ulike oppfaninger om.

Lenke til kommentar

Er noget usikker. Har i utgangspunktet tenkt å stemme Venstre, men de har en jobb å gjøre mtp. konkretisering av programmet sitt. Veldig mye vage formuleringer der og det er ikke akkurat betryggende.

 

Ellers må Venstre være et av partiene med den mest ambisiøse forsvarspolitikken. De ønsker å opprette en ny kampbataljon! Jeg lurer på hvordan de har tenkt å gjennomføre det, tatt i betraktning at de batajonene vi allerede har består av reduserte kompanier og vi allikevel sliter med å holde dem operative...

Lenke til kommentar

[/size]

 

Hvilke sosialistiske partier står meget serkt sammen i større partier?

 

 

 

Man har da minst tre små sosialistiske / kommunistiske partier:

  1. http://www.nkp.no/
  2. http://xn--rdt-0na.no/
  3. http://tjen-folket.no/

Ikke som er så like som det MdG og PP er lik Venstre. Det du ramser opp her det er venstreekstreme partier og ikke sosialdemokratiske. Og når jeg sa sosialistiske så er det kun en betegnelse på alle partier til venstre for sentrum. De tre sosialistiske partiene som står sammen er Sp, AP og SV... Man kunne ha splittet AP opp ytterligere ved at det kom to tre partier til som hadde tilsvarende politikk, med noen få unntak.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ikke som er så like som det MdG og PP er lik Venstre.

 

Hvilket argument er det? Da må du uttrykke deg klarere, noe dette

 

Det du ramser opp her det er venstreekstreme partier og ikke sosialdemokratiske.

 

tyder på at du kan. Hvorfor skriver du sosialdemokratiske nå, når du skrev sosialistiske i sted?

 

Og når jeg sa sosialistiske så er det kun en betegnelse på alle partier til venstre for sentrum.

 

Om det kommer fra Carl I Hagen, en Høyre politiker eller deg er det like feil.

 

De tre sosialistiske partiene som står sammen er Sp, AP og SV...

 

Kan du bestemme deg å nevne et som er sosialistisk av de tre partiene.

Lenke til kommentar

Det er en fortegnet / forvrengt fremstilling.

Nei, faktisk ikke. Og du endrer ikke på dette ved å linke til dine egne tråder.

Senterpartiet ønsker å tvangsfinansiere pelsdyrnæringen. Og da tvangsfinansierer man dyreplageri over skatteseddelen. Og de er positive til boring etter olje på disse sårbare og verdifulle områdene.

 

Dyrevernerne vil kaste senterpartiet ut av regjeringen:

http://www.venstre.no/artikkel/45399

 

SP støtter AP. Eller det vil si: De går enda lenger!

http://www.venstre.no/artikkel/48897

 

Venstre best på miljø:

http://www.venstre.no/hedmark/artikkel/48030

 

er to mer grundige tråder om norsk landbruk.

De aller fleste som kommenterer der er vil ikke tvangsfinansiere det over skatteseddelen.

 

Sp representerer også et kompromiss i den rødgrønne regjeringen mellom Ap og Sv.

Så får han bestemme om han ønsker noe kompromiss mellom AP og SV. Jeg ønsker personlig å kaste både SV og AP ut på sjøen....

 

Usant. Venstre stoppet Lofoten-utbygging i 2003

http://www.venstre.no/artikkel/47340

Lenke til kommentar
  1. Nei historien sier noe annet. Meningsmålinger har tatt feil før. Ikke minst i Eu avstemninger der man i 1994 var sikker på at svenske suget skulle snu oppnionen.
  2. Hva som er ønskelig har man ulike oppfaninger om.

Flertallet er uansett negativt innstilt til videre rødgrønn regjering.

Flertallet av de som stemte sist gang stemte borgerlig da også. Men nå har de borgerlige gått ut å garantert at borgerlig flertall blir borgerlig regjering. Det gjorde de ikke sist... Det at de rød-grønne får fortsette nå, det er så usannsynlig som du får fått det. Uansett så stemmer man etter hva man mener er bra. Syntes man DLD og den nye åndsverksloven er bra, så stemmer man enten SV, AP eller SP. Ønsker man å betale mer enn nødvendig i skatter og avgifter slik at man kan subsidiere dyremisshandling (les pelsdyrnæringa) og mye annet unødvendig fjas, så er disse også et godt valg. Ønsker man å sitte igjen med mer penger og større frihet, og man ønsker fjerning av DLD og Åndsverksloven, vel, så er Venstre et godt valg...

Lenke til kommentar

Er noget usikker. Har i utgangspunktet tenkt å stemme Venstre, men de har en jobb å gjøre mtp. konkretisering av programmet sitt. Veldig mye vage formuleringer der og det er ikke akkurat betryggende.

Hva tenker du da på? Jeg personlig føler at de er ganske så konkrete. =P

 

Ellers må Venstre være et av partiene med den mest ambisiøse forsvarspolitikken. De ønsker å opprette en ny kampbataljon! Jeg lurer på hvordan de har tenkt å gjennomføre det, tatt i betraktning at de batajonene vi allerede har består av reduserte kompanier og vi allikevel sliter med å holde dem operative...

Interessant! :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Senterpartiet ønsker å tvangsfinansiere pelsdyrnæringen. Og da tvangsfinansierer man dyreplageri over skatteseddelen.

 

Pålitelig kilde?

 

Og de er positive til boring etter olje på disse sårbare og verdifulle områdene.

 

Jeg skrev:

 

Sp representerer også et kompromiss i den rødgrønne regjeringen mellom Ap og Sv

 

Mer positive enn KrF, SV og Venstre er riktig, men mindre positive enn FrP, Høyre og Ap,

 

Nei, faktisk ikke. Og du endrer ikke på dette ved å linke til dine egne tråder.

Det får leseren selv avgjøre. Du nektes ikke å ha din egen rare (jfr slutten av posten din) oppfatning.

 

Dyrevernerne vil kaste senterpartiet ut av regjeringen:

http://www.venstre.no/artikkel/45399

 

SP støtter AP. Eller det vil si: De går enda lenger!

http://www.venstre.no/artikkel/48897

 

Venstre best på miljø:

http://www.venstre.n.../artikkel/48030

 

Partipropaganda.

 

Så får han bestemme om han ønsker noe kompromiss mellom AP og SV. Jeg ønsker personlig å kaste både SV og AP ut på sjøen....

 

Usant. Venstre stoppet Lofoten-utbygging i 2003

http://www.venstre.no/artikkel/47340

 

Hva du ønsker er det få som bryr seg om. Slutt med å lenke til partipropaganda.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Flertallet er uansett negativt innstilt til videre rødgrønn regjering.

Flertallet av de som stemte sist gang stemte borgerlig da også.

 

Flertallet i meniningsmålingene er korrekt. Det er ikke fasit.

 

Men nå har de borgerlige gått ut å garantert at borgerlig flertall blir borgerlig regjering. Det gjorde de ikke sist...

 

Det vet du at jeg har fått med meg og skulle KrF samt Venstre ende som garantist for en blå blå regjering kan det falle tilbake på dem selv. Jeg er sikker på at det allerede gjør det.

Lenke til kommentar

Hvilket argument er det? Da må du uttrykke deg klarere, noe dette

Det er en påstand. Du kan jo bare sjekke det ut selv... Det er jo selvinnlysende.

Miljøpartiet de Grønne, og Piratpartiet har så lik politikk som Venstre at de like godt kunne vært en del av Venstre som to adskilte partier. Det er ikke mange kameler man må sluke om man går stemmer taktisk på Venstre da Venstre er det eneste partiet som faktisk kan få gjennomslag for det alle disse tre partiene kjemper for... Det er bare dersom man er helt uenig i Venstres politikk, men helt enig i MdG eller PP at man stemmer de sistnevnte. Ellers er det jo ingen vits, all den tid disse bare vil ødelegge for seg selv i konkurranse mot de store blå og de store røde.

 

tyder på at du kan. Hvorfor skriver du sosialdemokratiske nå, når du skrev sosialistiske i sted?

Jeg bruker dagligtalen, og skolebøkenes bruk av begrepene. Der er det sosialistisk og borgerlig side.

Om dette er feil, så trengs det mer kunnskap og bedre skoler, og det får man med Venstre.

 

Om det kommer fra Carl I Hagen, en Høyre politiker eller deg er det like feil.

Samfunnsfagsbøkene våre sier det. Og de er venstrevridde:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1512779&st=0

 

Kan du bestemme deg å nevne et som er sosialistisk av de tre partiene.

Måten de snakker på og retorikken deres er klart sosialistisk.

Faktisk og praktisk politikk handler om å "regulere bort" alt det sosialdemokratene og sosialistene missliker.

Og tvinge alle til å betale for det DERE (og ikke vi andre) liker: DLD, og den nye åndsverksloven, dyremishandling (subsidiering av pelsdyrnæringen)...

 

"Vi vil bli langt friere under en borgerlig regjering enn med en sosialistisk. "

(Bytt ut sosialistisk med sosialdemokratisk)... Nå er jo ikke sosialdemokratene særlig demokratiske av seg heller. De ønsker ikke mer demokrati og åpenhet slik Venstre vil... De ønsker mer sensur og overvåkning av internett, og de ønsker mer sentralisert og konsentrert makt i Oslo på bekostning av lokaldemokratiene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg bruker dagligtalen, og skolebøkenes bruk av begrepene. Der er det sosialistisk og borgerlig side.

Om dette er feil, så trengs det mer kunnskap og bedre skoler, og det får man med Venstre.

Er ikke du Venstre tilhenger?

 

Måten de snakker på og retorikken deres er klart sosialistisk.

Faktisk og praktisk politikk handler om å "regulere bort" alt det sosialdemokratene og sosialistene missliker.

Og tvinge alle til å betale for det DERE (og ikke vi andre) liker: DLD, og den nye åndsverksloven, dyremishandling (subsidiering av pelsdyrnæringen)...

 

Synes dette

 

Og til sist et spørsmål du skal få slite litt med: Du er usikker på om du ville bestått IQ-kravet for å få lov til å stemme, men du er sikker på at du er smart nok til å uttale deg om politikk?

Kilde: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1520848&view=findpost&p=20700362

 

sitatet gir en god beskrivelse av det du påstår.

 

De fleste samfunnsøkonomer vil nok endog kalle Sv er småborgerlig parti.

 

De økonomene, Friedmann og Von Hayek som du har hyllet i andre tråder ville muligens ment det samme som deg. Ingen av dem har noen stor stjerne blant norske økonomer.

Lenke til kommentar

Hva tenker du da på? Jeg personlig føler at de er ganske så konkrete. =P

Tja, feks. barnehage og skolepolitikken. Man snakker om å øke kompetansen i både barnehage og skole, samt øke fokus på tilrettelegging (og de to henger jo selvsagt sammen), men lite om hvordan man har tenkt å gjøre det. Hvilke insentiver har man tenkt å benytte? Her er Høyre mer konkrete i sitt partiprogram (uten at jeg er enig i alt som står der vel å merke).

 

Når det kommer til forskning synes jeg også Høyre er langt mer konkrete da de sier at de har som målsetning at 3% av BNP skal gå til forskning og at mye av dette skal finansieres av oljefondet. Venstre snakker på sin side om økte bevilninger, men lite om hvor de skal komme fra. Ikke store forskjellene det er snakk om, men jeg finner det ene noe mer håndgripelig (og dermed mer attraktivt) enn det andre.

 

I siste ende er det nok Venstre jeg lander på, men det irriterer meg litt å måtte bygge det valget mer på ideologi enn på konkret politikk.

Lenke til kommentar

Pålitelig kilde?

 

Ja greit det kgun. Her er en svært pålitlig kilde: Holderdeord.no

 

Sitat:

"
Senterpartiet har stemt mot å avvikle pelsdyrnæringen. De har ingen løfter i partiprogrammet som direkte angår saken
."

 

Kilde:

http://www.holderdeo...elsdyrnaeringen

 

Det er det de faktisk praktiserer som har betydning. Disse vil opprettholde dyreplageriet på borgernes (les: vår) regning, og det vil alle de andre partiene også, unntatt Venstre.

Så alle som er i mot dyreplageri / eller ønsker å bruke pengene på noe mer fornuftig, burde så absolutt stemme Venstre.

 

Venstre vil bruke pengene på andre formål i stedet, samt litt skattelette til de lavtlønnede og sånt.

 

Her har du jo ett eksempel på hvordan vi skal få råd diverse ting også.

Alt handler om prioriteringer.

 

Dere krever mer skatt enn oss, rett og slett fordi dere vil subsidiere og støtte slike kostbare ting, som vi ikke vil tvinge folk til å betale for. Enkelt og greit.

 

Uansett så må vi betale for regjeringens politikk... Også det overflødige.

 

Jeg skrev:

Mer positive enn KrF, SV og Venstre er riktig, men mindre positive enn FrP, Høyre og Ap,

Det hjelper lite da de uansett vil støtte en AP-styrt regjering... Forøvrig har jeg ikke lagt merke til noe positivt med dem i regjering alle disse årene, og jeg tviler på at det blir noen forskjell de neste 8 årene.

 

Nå ønsker de fleste av oss ny politikk i regjeringslokalene, nye løsninger og vi ønsker nye ansikter på TV...

 

Jeg ønsker å se et sterkere Venstre. Jeg ønsker å være en av dem som løfter Norges eldste parti opp på meningsmålingene, og gi dem innflytelse. Det vil bli spennende og interessant.

 

Venstre var engang Norges største parti... Norge var vel da også et godt land å bo i. Det var mindre reguleringer, og Norge var et mye friere land enn i dag, osv.

 

Venstre har også foretatt de største og viktigste reformene i Norge. Det var Venstre som innførte allmenn stemmerett, parlamentarismen og sånne grunnleggende liberale ting.

 

Men så var det kristne og ultraliberalistiske utbrytergrupper som dannet flere småpartier og det gjorde Venstre mindre og mindre. De liberale splittet seg opp i mange partier...

 

Kommunismens og sosialismens innflytelse banet vei for sosialdemokratiske strømninger,

og man ser jo resultatet...

 

De kristne brøt ut av Venstre og dannet KrF, og liberalistene dannet DLF, og så videre.

De konservative (Høyre) stemte den gang i mot allmenn stemmerett, mens Venstre for.

 

I dag er Høyre mye mer demokratisk enn AP da, og er i dag liberalkonservative...

Men de har fortsatt en vei å gå når det gjelder en god del spørsmål om sosial frihet, personvern og liknende...

 

Men her ligger AP også langt bak.

Alt det jeg missliker med Høyre, det missliker jeg med AP...

 

Det får leseren selv avgjøre. Du nektes ikke å ha din egen rare (jfr slutten av posten din) oppfatning.

At en sosialdemokrat som deg selv anser mine oppfatninger som rare, det opplever jeg ikke som noe veldig rart.

 

Hva du ønsker er det få som bryr seg om. Slutt med å lenke til partipropaganda.

Bare kommenterte usannhetene dine. Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Er ikke du Venstre tilhenger?

Jo det er jeg...

post-148960-0-70761300-1372099401_thumb.jpg

 

Synes dette:

Her siterer kgun en annen persons ord, i mangel på noe bedre.

 

Kilde: http://www.diskusjon...post&p=20700362

sitatet gir en god beskrivelse av det du påstår.

Her lenker kgun til et innlegg skrevet av en annen person da han ikke finner noe godt eksempel fra meg.

 

De fleste samfunnsøkonomer vil nok endog kalle Sv er småborgerlig parti.

Godt at du driter ut deg selv, så vi slipper.

Uansett så missforstod du hva jeg mente i innlegget mitt.

Retorikken til sosialdemokratiske partier er sosialistisk.

De bruker den samme retorikken som det sosialister bruker.

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Tja, feks. barnehage og skolepolitikken. Man snakker om å øke kompetansen i både barnehage og skole, samt øke fokus på tilrettelegging (og de to henger jo selvsagt sammen), men lite om hvordan man har tenkt å gjøre det. Hvilke insentiver har man tenkt å benytte? Her er Høyre mer konkrete i sitt partiprogram (uten at jeg er enig i alt som står der vel å merke).

 

Når det kommer til forskning synes jeg også Høyre er langt mer konkrete da de sier at de har som målsetning at 3% av BNP skal gå til forskning og at mye av dette skal finansieres av oljefondet. Venstre snakker på sin side om økte bevilninger, men lite om hvor de skal komme fra. Ikke store forskjellene det er snakk om, men jeg finner det ene noe mer håndgripelig (og dermed mer attraktivt) enn det andre.

 

I siste ende er det nok Venstre jeg lander på, men det irriterer meg litt å måtte bygge det valget mer på ideologi enn på konkret politikk.

:hmm: Men politikken de fører vil jo måtte være konkret. =)

Man forklarer jo hvordan det blir økt kompetanse også?

 

Jeg syntes dette er ganske klart fra programmet i alle fall:

 

Sitat:

  • Venstre vil: Sikre full barnehagedekning, også for barn født etter 1. september, gjennom to årlige opptak.
  • Ha rekrutteringskampanjer og opptrappingsplaner for å sikre nok pedagogisk personell i barnehagen. Dette gjelder også knyttet til behov for nok samiskspråklig personell i samiske områder.
  • Ha som målsetting at 50 prosent av de ansatte i barnehager skal ha relevant utdanning.
  • Opprette et kvalifiseringsprogram for ufaglærte i barnehagene.
  • Gi kommunene ansvar for å fastsette og differensiere barnehageprisene gjennom å avvikle maksprisordningen. Dette vil også gi større mulighet for gratis barnehageplasser til barn av foreldre med de laveste inntektene.
  • Gi gratis kjernetid til barn som har behov for ekstra norskopplæring.
  • Åpne for mer fleksible åpningstider i barnehagene.
  • At den enkelte barnehage skal ha frihet til å utvikle sin egenart og pedagogiske profil.
  • Likestille offentlige og private eiere av barnehager når det gjelder faglige krav og offentlig finansiering.
  • At samisk språk og kultur skal ha en sentral plass i den samiske barnehagen og i den samiske skolen.

Forskning:

 

Venstre vil:

  • Sikre at ansatte i midlertidig vitenskapelige stillinger skal kunne søke om driftsmidler ved institusjonene.
  • Opprette en offentlig kvalitetsportal, der institusjonenes resultater gjøres åpent tilgjengelig.
  • Styrke forskningen gjennom økte basisbevilgninger til universiteter, høyskoler og forskningsinstitutter.
  • Åpne opp den resultatbaserte omfordelingen (RBO), slik at institusjonene blir økonomisk belønnet for en større bredde av forskningsinnsatsen og for samarbeidsprosjekter.
  • Opprette et nytt forskningsfond.
  • Utarbeide forpliktende opptrappingsplaner for rekrutteringsstillinger i FoU-sektoren, som stipendiater og postdoktorer.
  • Etablere en ordning med statlig støtte for å rekruttere internasjonalt anerkjente utenlandske forskere til norske universitet og høyskoler.
  • Øke bevilgningene til oppgradering og nyanskaffelser av forskningsmessig infrastruktur, vitenskapelig utstyr og til vedlikehold av bygningsmasse.
  • Videreutvikle Sentre for fremragende forskning og opprette flere Sentre for fremragende utdanning.
  • Etablere en ordning med kvalifiseringsstøtte for forskningsinstitutter som søker statlig basisfinansiering.
  • Gi den enkelte utdanningsinstitusjon frihet til selv å velge styringsform.
  • Sikre de private institusjonene gode nok rammevilkår til å være reelle alternativer for studenter og forskere.
  • Etablere en tilskuddsordning for statlige tilskudd til infrastruktur i private høyskoler (husleietilskudd).
  • Bygge Veksthuset i tilknytning til Naturhistorisk museum på Tøyen.
  • Stimulere utviklingen av digitale læringsressurser og fleksible undervisningsopplegg.

2.2 Næringsrettet forskning

Norges økonomiske vekst avhenger av vår evne til å omsette kunnskap til ny virksomhet. Venstre vil stimulere til mer nyskaping og kunnskapsoverføring mellom forskning og næringsliv. Fra grunnforskning, anvendt forskning og utvikling kommer det nye ideer som kan gi grunnlag for nye bedrifter.

 

For Venstre er det viktig at ikke all forskning i næringslivet blir tvunget innom de store FoU- institusjonene. Bedrifter må inspireres til å satse mer på egen forskning og utvikling.

 

Norske bedrifter og forskningsmiljøer opererer i et internasjonalt miljø. Det er derfor viktig å legge til rette for utenlandsk kompetanse, investeringer og næringsutvikling i Norge.

Samtidig må norske forskere stimuleres til internasjonal deltakelse. Slik kan vi mest effektivt skape lønnsomme, fremtidsrettede bedrifter i Norge og bidra til teknologiutvikling.

 

Venstre vil:

  • Styrke SkatteFUNN-ordningen for å stimulere næringslivets forsknings- og utviklingsinnsats.
  • Gjeninnføre og utvide gaveforsterkningsordningen for private og ideelle gaver til forskning.
  • Videreutvikle SFI-ene (Senter for forskningsbasert innovasjon) og NCE-ene (Norwegian Center for Expertise) for å styrke nyskapings- og næringsperspektivene i norsk forskning, samt etablere Global Centers of Expertise.
  • Styrke de høyere utdanningsinstitusjonenes strategier for å utøve eierskap til forskningsresultater og drive åpen forskningsformidling.
  • Forbedre ordningene for utenlandske akademikere som vil forske i Norge og for norske forskere som vil arbeide i utlandet.
  • Styrke satsingen på ordningen med nærings-PhD.
  • Styrke den næringsrettede forskningen over statsbudsjettet.
  • Øke budsjettrammen for BIA-ordningen, samt styrke satsingen på forsknings- og utviklingskontrakter (IFU/OFU).
  • Gi bedrifter større adgang til direkte fradragsføring for FoU.
  • Opprette en innovasjonsbro etter svensk modell for å bidra til at mer forskning og innovasjon med vekstpotensial omsettes i næringsvirksomhet.
  • Forenkle dagens ordning for patentregistrering for småbedrifter.

Endret av turbonello
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Venstre er i den glade posisjonen at dem kan ønske å gjøre absolutt alt fordi at dem ikke får nok makt eller innsigelse til å forandre noe, derfor følger det ingen konsekvenser rundt deres valgløfter.

 

Det man kaller et slag i luften.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...