tomsi42 Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Fint at du pingler med oss, smort1. Senk skuldrene og kjør på God påske. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Hva skjer om man ikke følger reglene? blir man sparka ut av forumet? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Det er ingen som sjekker - det er en frivillig utfordring. Men - følger du ikke reglene gidder ikke folk kommentere i tråden din - halve moroa er å kommentere og få kommentarer... 2 Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Det er ingen som sjekker - det er en frivillig utfordring. Men - følger du ikke reglene gidder ikke folk kommentere i tråden din - halve moroa er å kommentere og få kommentarer... Den er grei Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Prøver å finne ut hvor mange Aprilfester det har vært (?)- ser jeg har deltatt fra 2008, så for meg blir denne det sjette året..... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 April 2008 er den første aprilfesten. Oktoberfesten 2007 er den første festen vi hadde på forumet, startet av kimare. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Laget en liten fest selv litt sent men - dog pingle, men tror ikke jeg får tid til mere, men blir det tid så poster jeg flere bilder. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 April 2008 er den første aprilfesten. Oktoberfesten 2007 er den første festen vi hadde på forumet, startet av kimare. Da har jeg det klart med April-estene da, tror det blir det samme for Oktober...var visst ikke med før 2008 Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Det her er min første aprilfest, selv om det er 11(!) år sia jeg registrerte meg her Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Det her er min første aprilfest, selv om det er 11(!) år sia jeg registrerte meg her Da var det på tide ja..... Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Da var det på tide ja..... Tja, det er jo "bare" 5-6 år siden jeg begynte å fotografere, så jeg har jo ikke somla så mye Før det var det bare HW-ting jeg brukte forumet til Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Har ikke vært festdeltaker før, men det har vært veldig kjekt! Gav mersmak! PS! Er det sånn å forstå at det kommer en egen tråd, hvor vi ev. kan plukke ut inntil 3 bilder bilder hver, som vi "overfører" fra vår egen tråd til en "samletråd"? (kfr. pkt. 8 i reglene)... Hvor dukker den tråden opp/er den allerede opprettet? Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Tomsi ordner vel det når han kan Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. april 2013 Forfatter Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Tomsi ordner vel det når han kan Jepp! Værsågod! Endret 30. april 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
polljen Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Formelt sett så har jeg vel "strøket" som Kandidat siden jeg forrige uke dessverre var ett bilde fra å oppfylle kravet om 4 bilder pr uke, og er derfor egentlig ikke kvalifisert til å legge ut bilder i samletråden. Jeg vet ikke hvor "nøye" man er her i gården, om min "forseelse" er stor nok til å holde meg borte fra denne samlesiden. Uansett så var det viktigste for meg var å få en utfordring, som jeg da ikke har oppfylt 100%. Men jeg er totalt sett fornøyd med April-utfordringen, så samletråd eller ikke er egentlig ikke så veldig viktig, Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Det er vi nøye på, tror jeg.. ingen bilder i galleri uten å ha fullført utfordringen man satte seg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2013 Det er vi nøye på, tror jeg.. ingen bilder i galleri uten å ha fullført utfordringen man satte seg. Det er vi. Når det gjelder kandidat, så er det jo ofte et spørsmål om hvordan man skal telle uker - det er jo 30 dager i april ... Lenke til kommentar
polljen Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Det er vi. Når det gjelder kandidat, så er det jo ofte et spørsmål om hvordan man skal telle uker - det er jo 30 dager i april ... Ser egentlig ikke at det er et "spørsmål" om hvordan man skal telle ukene. En uke går fra mandag til søndag, kravet for kandidat er minst fire pr uke jeg "gadd" bare å fullføre kravet i tre en av ukene. Som jeg skrev over så anså jeg min egen utfordring som ikke 100% fullført, og jeg er faktisk av den personlige mening at det ikke bør være så mye "slingringsmonn" når det gjelder dette. For den viktigste utfordringen er over for en selv, og der strøk jeg At jeg skrev den forrige posten var rett og slett for å få en visshet i hvordan det er. Uansett så er det egentlig en "ikke-sak", og så får jeg komme sterkt tilbake til neste utfordring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå