Gå til innhold

Aprilfest 2013 - Vi feirer at våren og lyset er tilbake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Har ikke vært festdeltaker før, men det har vært veldig kjekt! Gav mersmak!

 

PS!

Er det sånn å forstå at det kommer en egen tråd, hvor vi ev. kan plukke ut inntil 3 bilder bilder hver, som vi "overfører" fra vår egen tråd til en "samletråd"? (kfr. pkt. 8 i reglene)... Hvor dukker den tråden opp/er den allerede opprettet? :roll:

Lenke til kommentar

Formelt sett så har jeg vel "strøket" som Kandidat siden jeg forrige uke dessverre var ett bilde fra å oppfylle kravet om 4 bilder pr uke, og er derfor egentlig ikke kvalifisert til å legge ut bilder i samletråden. :thumbdown:

 

Jeg vet ikke hvor "nøye" man er her i gården, om min "forseelse" er stor nok til å holde meg borte fra denne samlesiden. Uansett så var det viktigste for meg var å få en utfordring, som jeg da ikke har oppfylt 100%. Men jeg er totalt sett fornøyd med April-utfordringen, så samletråd eller ikke er egentlig ikke så veldig viktig, :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er vi.

 

Når det gjelder kandidat, så er det jo ofte et spørsmål om hvordan man skal telle uker - det er jo 30 dager i april ...

Ser egentlig ikke at det er et "spørsmål" om hvordan man skal telle ukene. En uke går fra mandag til søndag, kravet for kandidat er minst fire pr uke jeg "gadd" bare å fullføre kravet i tre en av ukene. Som jeg skrev over så anså jeg min egen utfordring som ikke 100% fullført, og jeg er faktisk av den personlige mening at det ikke bør være så mye "slingringsmonn" når det gjelder dette. For den viktigste utfordringen er over for en selv, og der strøk jeg :nei:

 

At jeg skrev den forrige posten var rett og slett for å få en visshet i hvordan det er.

Uansett så er det egentlig en "ikke-sak", og så får jeg komme sterkt tilbake til neste utfordring :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...