Gå til innhold

Tv-kanal abonnement

Anbefalte innlegg

Hei.

Har nåverende både en parabol fra canal digital, og en antenne med et riks tv kort. Jeg har dette for å kunne se forskjellige ting i både stua og i kjelleren. Men jeg har funnet ut at dette er mye dyrere enn å ha abonnement fra samme leverandør. Jeg trenger kun de normale kanalene, ingen c-more eller noe den slags. Jeg liker også å kunne ta opp programmer.

Men er det noen som vet om et passende abonnement der jeg kan se på forskjellige programmer samtidlig på mine tv'er og i tillegg kunne ta opptak?

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå kan jeg prate av egen erfaring. Jeg har RiksTV med "Én pris, TV fire steder". Da har jeg en tuner i stua nede og en i stua oppe. Funker fett! Kjører på en antenne med antenne splitter. Nå husker jeg ikke i hodet hva det koster ekstra i måneden for å ha "Én pris, TV fire steder", men ikke rare greiene.

Lenke til kommentar

Nå husker jeg ikke i hodet hva det koster ekstra i måneden for å ha "Én pris, TV fire steder", men ikke rare greiene.

0 kroner ekstra per måned, hvis man har "rikspakken" til 379 kr/mnd. Inntil fire TV-er er inkludert uten ekstra månedlig kostnad. Selve programkortene koster 225 kr i engangskostnad, og man kan også få engangsutgifter til dekoder eller kortlesermodul til å stikke i TV-en hvis man ikke har det.

Velger man "favoritter"-pakken til 219 kr, koster det 89 kr/mnd ekstra for TV 2, 3 og 4. Tilbudet "fritt valg - plukk selv" hvor man velger og betaler en og en kanal er aller minst gunstig hvis man har mange TV-er, men billigst hvis man bare vil ha to-tre kanaler + NRK på en TV.

https://www.rikstv.no/kundeservice/produkthjelp/priser-og-vilkar/

Lenke til kommentar

Tusen takk for svar!

Bare for å være sikker, hvis jeg bestiller en slik der man kan se tv på 4 forskjellige steder, og bruker en splitter, jeg kan da skje på forskjellige ting samtidlig? Altså nrk1 oppe og tv2 nede for eksempel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...