Gå til innhold

Hvilket hovedkort bør jeg kjøpe?

novaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MSI sitt nye hovedkort basert på Via Apollo 266A skal vist være bra!

Om ikke RAID er et must kan du jo gå for EPoX sitt 8kha+ kort, som har MEGET gode overklokkings egenskaper sammen med merkeram :smile:

EPoX sitt kort er jo også 2-300 kr. billigere enn MSI sitt da, men da går du jo glipp av USB 2.0, RAID, SmartKey osv...

Valget er ditt :smile:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

hvis ikke du har lyst og vente på nForce og se hva som blir av det da? tror ikke det slår KT266A uansett. kanskje de blir hakket bedre på drivere med det samarbeidet de har med Microsoft. vet ikke helt. men jeg er enig i at MSI sitt kort er ett godt valg. noe dårligere enn KT266A syns jeg ikke du burde kjøpe. det ville jo vere å ligge en generasjon bak.

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig med de andre her. Hvis du skal ha pc akkurat nå, må du velge mellom MSi kortet (Via KT266a) eller EPoX 8KHA+ (Via KT266a). Alle andre kort er bare dumt å kjøpe, så lenge de ikke har KT266a chipsettet da. Har lest flere tester av forskjellige kort. EPoX kortet fikk score på 95% hos http://www.amdmb.com. MSi kortet har også fått gode kritikker. Er ikke helt sikkert på hvor bra det har fått her og der, men er nok 90% eller 95%.. Det er begge bra kort. EPoX'en er som sagt bedre på overklokking. MSi'en har USB2.0 som er en fordel. USB2.0 blir/skal bli, den nye standarden for eksterne enheter man kobler til maskinen. Så det må jo være kjekt å ha det. Tror USB2.0 er på vei inn for fullt nå. Så det hadde kanskje vært kjekt å ha det! Uansett er det vanskelig å vite hvor mye bruk man vil få for det. Valget er ditt! =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...