ehauger Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Gigantene skal lage moro for Androidbaserte kompaktkameraer. Microsoft + Nikon = Sant Lenke til kommentar
3irik Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Høres veldig merkelig ut at microsoft vil være med på et samarbeid basert på android? Ville det ikke vært mer logisk om de fikk nikon med på å lage et sinnsykt bra kamera på en windows phone? 2 Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Dette har jeg lest om tidligere, og her tror jeg dere har misforstått med mindre det er noe nytt. Dette handler vel mer om at de fleste som produserer Android-enheter betaler en viss sum per enhet til Microsoft fordi Android benytter seg av en rekke Microsoft-patenter. Som Nikonrumours skriver: "Nikon and Microsoft signed a patent agreement allowing Nikon to use Microsoft's patents involving cameras running on the Android operating system." Deres formulering "Gigantene skal lage moro for Androidbaserte kompaktkameraer." er vel i beste fall misvisende. 5 Lenke til kommentar
Hallvard The Horrible Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Tror genser er inne på noe, men det er vel ikke sikkert at Microsoft har disse patentene. Det er mere å betrakte som forsikring mot at MicroSoft skal saksøke. Mange Android produsenter har valgt å betale, men såvidt jeg vet er ikke Google blandt dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg