amumar Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Er der ein måte å få gjennoppretta sletta bilder på Htc One X /android 4.1.1 ? Kom i fare for å slette ein del innhald på telefonen min som eg ikkje skulle når eg hadde meg ei lite opprydding i dag.. har prøvd mykje, men forhåpentligvis ikkje alt. Recuva og liknande program har ikkje fungert, då ein ikkje får direkte kontakt med innhalde på telefonen ved hjelp av pc... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Vil tro dette hjelper, Stellar bildegjennopprettingsprogrammet fungerer veldig bra så, take a look: How to restore deleted photos on HTC One X Lenke til kommentar
amumar Skrevet 17. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2013 Vil tro dette hjelper, Stellar bildegjennopprettingsprogrammet fungerer veldig bra så, take a look: How to restore deleted photos on HTC One X Problemet er at dette: "On your phone, set your connection mode to USB Mass Storage mode, to do that, go to tap Settings -> Connect to PC -> Default Connection Type -> Disk Drive" - ikkje er mulig lenger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå