koda Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Mor mistet sin Samsung Galaxy S-II (GT-i9100) i do (hun hadde den i baklomma og falt ut da hun tok av seg buksa:). Telefonen lar seg slå på, men ingenting skjer når hun trykker på skjermen. Må sannsynligvis skjermen byttes? Hvor mye må man da regne med å betale, og hvor i Oslo er et ok sted å få dette gjort? Lenke til kommentar
Chasiubao Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Hei, koda. Dersom mobilen din er under et år gammel, forhør først med Samsung om deres Samsung Mobile Premium Service kan gi deg rabatt på skjermer som er skadet. Fra og med denne uken er det Camera & Videoteknikk som er behjelpelig med et slik service og ikke Delta-service eller mCare. Hvis mobilen din ikke er innenfor et års-grensen må du bare sende den til et lokalt verksted, reparasjonsprisen skal være ca. 1500,- NOK +/- per i dag. Forsøk gjerne med den nye lokalet i Oslo til iPhoneREP Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Jeg spylte min SGS 3 i vasken i dag og etter en liten stund ville ikke skjermen reagere lenger. Jeg tok ut batteriet og la den i stekeovnen satte ovnen på 70 grader varmluft, og etter en stund så begynte skjermen å virke igjen. Kanskje en hårføner hadde gjort samme nytten. Verdt et forsøk, bare pass på at telefonen ikke blir alt for varm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå