V5R1X Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) Går det an å bruke en Android-telefon, som har 3,5mm minijack-inngang (hunn), som høyttaler til hva enn det måtte være av enheter som gir ut lyd fra en egen 3,5mm minijack-inngang (hunn). Jeg har en skjerm, som får lyd fra Xbox'en via HDMI, og denne skjermen har altså en 3,5mm minijack-inngang. Kan jeg da få hentet ut lyd fra skjermen til mobilens høyttalere vha. en kabel som har 3,5mm minijack (hann) i begge ender? Finnes det en applikasjon til Android som vil tillate telefonen å motta lyd gjennom minijack-inngangen, og så spille denne lyden ut gjennom telefonens høyttalere? Endret 17. mars 2013 av Aporia Qualia Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 *bump* Noen som vet hvorfor dette ikke går? Hvis det ikke går... Alle kabler passer overalt såe... Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Nei. Jacken på mobilen er kun en UT-gang. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Nei. Jacken på mobilen er kun en UT-gang. Kilde? Er det ikke ofte man ha koble til handsfree-sets med mic? Endret 19. mars 2013 av Aporia Qualia Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Jo, forsåvidt. Men ved mediaspilling så virker den kun som en utgang. Jeg har ikke hørt det er noe kobling mellom mikrofonen og høytaleren. Vil mer tro at usb-inngangen vil funker for dette. Men jeg kan selvsagt ta feil og det er en app som gjør det du etterspør. Jeg har bare ikke hørt om noe slikt. Blir glad på dine vegne om noen nå korrigerer meg =) Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Kilde? Er det ikke ofte man ha koble til handsfree-sets med mic? Da er det ikke samme type minijack. Disse er lengre og har fire kontaktflater (høyre/venstre/mikrofon/jord) fremfor tre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå