Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Jeg skulle oppdatere intel driver for rapid drive. Fikk beskjed av dell og altid bruke driverene de legger ut, selvom det kommer nye fra fabrikanten. Da driveren var installert skulle den omstartes, men da dukket det opp blå skjerm hvor det står at et problem har oppstått(Error Code: 0xc0000001) og jeg skal finne recovery disken som kom med maskinen. Jeg satt den inn men ingenting skjer. Den blå skjermen dukker opp hver gang når maskinen startes eller restartes. What to do ? Lenke til kommentar
Brusglass Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Kommer du inn i BIOS og får bootet fra DVD? Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Hej Nu kan jeg ikke udfra dit indlæg se, hvilket OS du benytter. Men Microsoft har følgende løsning til Windows 8: http://teamwindows8....1-in-winodws-8/ Hvis du ikke bruger Windows 8, vil jeg anbefale en re-installation, da det tyder på at der er sket en fejl ved opdatering af driveren. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook Endret 18. mars 2013 av DellCare Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Hej Nu kan jeg ikke udfra dit indlæg se, hvilket OS du benytter. Men Microsoft har følgende løsning til Windows 8: http://teamwindows8....1-in-winodws-8/ Hvis du ikke bruger Windows 8, vil jeg anbefale en re-installation, da det tyder på at der er sket en fejl ved opdatering af driveren. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook Jeg tok kontakt med dell kundeservice idag. Fikk den hjelpen jeg trengte. Problemet er foreløpig løst. Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Super at høre, at det ser ud til at være løst nu. Skulle du en anden gang have brug for hjælp, kan du altid kontakte mig, Hav en skøn dag Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå