Intelcore9 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Lurer på om det er noen her inne som har noe særlig peiling på replika våpen. Kunne hatt moro av å anskaffe meg en AG3 til hobby bruk, brukte den i militæret og syns det var moro å pusse å demontere. problemet er at jeg ikke finner noe slikt noe sted, har søkt en del på nettet å sett på sider som har med dette å gjøre men det ser mørkt ut. Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 hm... du kan alltids skaffe deg våpenkort og kjøpe en ekte ag3. eller kjøpe et plombert våpen. Lenke til kommentar
Intelcore9 Skrevet 17. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2013 men da må jeg vel ha jegerprøve osv ? hvis jeg eventuelt skal anskaffe meg et plombert våpen, kan jeg ordne det hos en vanlig våpen forhandler? Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 men da må jeg vel ha jegerprøve osv ? hvis jeg eventuelt skal anskaffe meg et plombert våpen, kan jeg ordne det hos en vanlig våpen forhandler? Jegerprøve? AG3 er ikke godkjent, for jakt! Så du får ikke kjøpetillatelse, med den begrunnelsen og da hjelper det lite med jegerprøven. Det er ikke bare.... bare, å skaffe en AG3. Men får du tak i en, kan selvfølgelig alle godkjente våpensmeder plombere den etter loven. Men det er jo mulig, det finnes en/noen som allerede er plombert, så du kan jo aventere. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Mulig du får tak i på http://www.modelguns.eu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Hvis du tenker på å kjøpe en ekte AG3, ikke gjør det. AG3 er søppel å skyte, alt for framtung pluss at det er et laaangt våpen. AG3en er fet, men det stopper der. Kjøp deg heller en Bushmaster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå