vinzenT Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Heisann Jeg har nettop kjøpt en ASUS N76VZ bærbar pc. Spesifikasjoner: Windows 8 GeForce GT650 2 GB Core i7-3630QM 8GB RAM 750GB HD Det er to harddiskplasser i denne, så jeg har innstallert en Intel SSD i den ledige plassen. Jeg har nå prøvd alt jeg kan for å boote opp installasjonsprogrammet til Windows 7. Jeg har prøvd med både cd og usb minnepenn. I BIOS står det ikke at CD-en eller USB-en er et alternativ i "boot-listen". Det er bare den allerede innstallerte harddisken som viser. Hvis jeg starter pc-en på vanlig måte med Windows cd-en i, går den bare rett i Windows 8. Jeg har lest meg fram til at dette kan ha noe med "UEFI" og gjøre, men jeg trenger hjelp! Noen som har råd? På forhånd takk! -vinzenT Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Du kan trykke "esc" på asus-skjermen for å få opp enhetene du kan boote fra. Men du må slå av strømmen for å få opp alle innimellom av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå