dustene Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Fikk lyst til å kjøpe meg en ny mobil, liker godt iphone 4, så tenkte på den. Er det lurt å gå for den eller burde jeg satse på nyere modeller som 4S og 5. Problemet med disse er at jeg synes de er ganske dyre.. Med mobilen skal jeg tekste, laste ned endel morsome apper, bruke snapshot osv. Vet ikke om jeg vil ha bruk for de sterkere modellene, kan noen hjelpe meg? Har noen erfaringer fra å kjøpe mobiler fra finn.no osv? Kunne det vært noe å kjøpe en brukt Iphone? Lenke til kommentar
C.. Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Jeg har en iPhone 4 liggende du kan få kjøpe av meg, god som ny. Kontakt meg på melding hvis det skulle være interessant så kan jeg eventuelt sende deg bilder av den osv Lenke til kommentar
Tux_Pro Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Det er vel ikke så sykt store forskjeller på disse mobilene, men på finn kan du kommer borti bra og dårlige personer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Sammenlign her: http://www.apple.com/no/iphone/compare-iphones/ Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Sammenlign her: http://www.apple.com...ompare-iphones/ Denne sier jo ikke hvor mye raskere/hva forskjellen på en A4-A6 prosessor er. Er Apple feige? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 iPhone 4s er vesentlig kraftigere og har bedre antenne og kamera Lenke til kommentar
Populært innlegg J. Verlander Skrevet 17. mars 2013 Populært innlegg Del Skrevet 17. mars 2013 Det er vel strengt talt ingen iPhones som er "verdt det" 13 Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Det er vel strengt talt ingen iPhones som er "verdt det" Vel, det kan vel diskuteres med de fleste dyrere smarttelefoner på markedet - uavhengig av merke. Til trådstarter vil jeg bare si at iphone 4 er treg med os6. Såpass treg at man fort vil irritere seg over det. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Vel, det kan vel diskuteres med de fleste dyrere smarttelefoner på markedet - uavhengig av merke. Til trådstarter vil jeg bare si at iphone 4 er treg med os6. Såpass treg at man fort vil irritere seg over det. Jeg merket ikke at min gamle iPhone 4 ble noe tregere når jeg oppdaterte til iOS 6, så der må jeg si meg uenig med deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå