Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk lyst til å kjøpe meg en ny mobil, liker godt iphone 4, så tenkte på den. Er det lurt å gå for den eller burde jeg satse på nyere modeller som 4S og 5. Problemet med disse er at jeg synes de er ganske dyre.. Med mobilen skal jeg tekste, laste ned endel morsome apper, bruke snapshot osv. Vet ikke om jeg vil ha bruk for de sterkere modellene, kan noen hjelpe meg?

Har noen erfaringer fra å kjøpe mobiler fra finn.no osv? Kunne det vært noe å kjøpe en brukt Iphone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel strengt talt ingen iPhones som er "verdt det"

Vel, det kan vel diskuteres med de fleste dyrere smarttelefoner på markedet - uavhengig av merke.

Til trådstarter vil jeg bare si at iphone 4 er treg med os6. Såpass treg at man fort vil irritere seg over det.

Lenke til kommentar

Vel, det kan vel diskuteres med de fleste dyrere smarttelefoner på markedet - uavhengig av merke.

Til trådstarter vil jeg bare si at iphone 4 er treg med os6. Såpass treg at man fort vil irritere seg over det.

Jeg merket ikke at min gamle iPhone 4 ble noe tregere når jeg oppdaterte til iOS 6, så der må jeg si meg uenig med deg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...