Gå til innhold

SV: Gratis Heroin til Narkomane, og mindre øl til resten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SV vil forby stripping. Den slags tåpelige utspill har gjort at jeg ikke lenger kan se på SV som på noen måte et relevant parti. De har ikke grepet på hva som er og ikke er reelle problemer.

Selv om de kanskje har andre tilsynelatende seriøse posisjoner, så er det vanskelig å vite hva slags dømmekraft som ligger bak.

http://www.nrk.no/ny...orge/1.10952144

Endret av KarlRoger
Lenke til kommentar

Nei, det er ikke pussig.

Det ene er et behandlingstilbud for noen som lider av noe.

Det andre er en innstramning for befolkningen generelt.

Så kan man være enig eller uenig i om dette er riktig, men det er ikke noe selvmotsigende i det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er selvsagt motstridende. Noe som det meste er innen politikkens verden. Men SV som det fascistiske partiet det er klarer iallefall å gjør det rette angående heroin. Selv om de er hyklerske mot øl, da begge er russubstanser.

Men nå er jeg forsåvidt en aktiv skadereduksjonstilhenger så. Noe uhildet altså.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan er det motstridende? I innlegget før ditt forklarte jeg hvorfor det ikke er det, norskgoy.

For å være mer konkret: Mange medisinske preparater blir brukt for å hjelpe folk, men disse kan man ikke skaffe seg uten videre. At man tillater bruk av medisinske preparater betyr ikke at det er noe selvmotsigende i å samtidig stramme inn alkoholpolitikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...