Snurreleif Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Mener Naughton er et bedre alternativ som ving enn BAE, men blir nok Vertonghen på venstrebacken. Sigurdsson på høyre og skifter med Bale ofte tenker jeg. Ville foretrukket min nevnte, men tviler sterkt på at Caulker blir satt som høyreback. Jepp, jeg så kampen der. Han scoret, men var jevnt over elendig, som han stort sett har vært i alle kampene han har spilt i det siste. Synes ikke han duger så bra som oppspillingspunkt heller, han er jevnt over elendig om dagen. Defoe anyday over Adebayor, sånn formen hans er om dagen. Defoe er også elendig om dagen, helt usynlig de kampene han spiller. Alternativet er en større og sterkere spiss, og da er det bedre enn å spille med 10 mann. Ville heller sett Dempsey helt fremst dog. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Så usynlig som Defoe har vært de siste kampene han har spilt, foretrekker jeg Ade som oppspillspunkt. Dog har ikke Ade akkurat imponert han heller. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) Synes ikke Defoe har vært SÅ dårlig etter han kom tilbake. Ikke direkte effektiv foran mål, men mer livlig enn Adebayor, som jeg føler på feil sted til feil tid hele veien. Vi får se. Regner med Adebayor scorer, og jeg må spise i meg ordene.. Endret 17. mars 2013 av Hargo Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Enten det, eller så kommer Defoe på i andreomgang og putter to mål Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Carroll kommer inn og skårer hatrick, book it. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Lennon er ikke på benken? Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) Hmm, la ikke merke til før nå faktisk. Fått føling igjen med strekk-skaden da tenker jeg Endret 17. mars 2013 av Posemedchips Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Og backupen hans storspiller i QPR. SUKK! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Og backupen hans storspiller i QPR. SUKK! Er viktigere at han spiller for en annen klubb vettu, å ha backup på benkene er bare tull! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Uansett oppstilling i dag så skal det mye til for at Vertonghen spiller i posisjonen han vil, og jeg liker ikke å se Dembele på kant, helt klart best sentralt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Jeg synes Bale kunne tatt seg i det minste noen minutter nå og da på kanten i kamper hvor det ikke er andre kantspillere. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Wow, starter AEK på kant?!? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Ekkotto venstrekant, Gylfen høyre. Vertonghen venstreback og Naughton høyre virker det som. Dembele sentralt, yay! Wow, starter AEK på kant?!? BAE ja Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 La ikke merke til før nå at Senderos spiller. Det er jo kjempebra for oss! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Full kontroll de første 6min iallefall Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Spilt bedre i 7 minutter enn under de 90 minuttene i Italia. Good stuff. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Er slike ting jeg er redd for, Bale prøver på spektakulære ting når det strengt talt ikke trengs. Greit med selvtillit men.. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 SE!!! Adebayor jager ball! Fortsette sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå