Johnsendata Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Fordi at jeg sitter å setter meg inn i webhost verden, vil jeg tilby å hoste wordpress sider gratis. Hvis noen kunne tenke seg dette, si ifra ! Ha i bakhode at du må ha domene selv Send meg gjerne skypen din Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) Sendt Takk. Hadde vært fint om du kunne skrive noen generelle regler, slik at man kan ha det i bakhode. Endret 17. mars 2013 av ZPAS Lenke til kommentar
Johnsendata Skrevet 17. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) Sendt Takk. Hadde vært fint om du kunne skrive noen generelle regler, slik at man kan ha det i bakhode. Vell, det kreves ikke mye for en maskin å drive en blogg, privat hjemmeside eller lignende. Det eneste jeg er bestemt på er at det ikke skal ligge store filer til nedlastning, da blir det fort mye trafikk Gir også ut FTP, slik at du kan lagre dokumenter og slikt du vil ha bakup av på serveren. Maks 25gb per bruker ! Endret 17. mars 2013 av Johnsendata Lenke til kommentar
Johnsendata Skrevet 22. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2013 Bumper denne, masse kapasitet igjen. Lenke til kommentar
Johnsendata Skrevet 24. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2013 Bumper denne igjen. Lenke til kommentar
Johnsendata Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Bumper denne. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Fordi førstepost. Jeg snakket om førstepost, WHYY? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Jeg snakket om førstepost, WHYY? Ohhhhh :/ Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Ohhhhh :/ Hva? Jeg lurer bare på hvorfor han gir ut ting gratis... Lenke til kommentar
Johnsendata Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 Hva? Jeg lurer bare på hvorfor han gir ut ting gratis... Fordi jeg vil skaffe meg mer kunnskap om server drift. I mitt hode, er den beste metoden at folk bruker den. Jeg har selv 1 hjemmeside på den, nå har jeg totalt 43stk sider på den, mye takket være denne tråden. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå