MagE Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 jeg har et SAPPHIRE RADEON 9800PRO 128MB som jeg synest at har pinglite standar kjøling iforold til de d forkjener, så jeg såg litt på denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZM80CHP og lurte på om det ville gi siklig kjøling uten viften og må du ha en vifte på du kan sette en 12dB papst på?skall ikke overkloke men må få ned støyen der inni. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Jeg vet ikke om det vil bli betydelig bedre kjøling med denne kjøleren, siden den bare er passiv, men jeg ville nå ha satt på den stillegående 80 mm'er vifta uansett. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 skall ikke overkloke men må få ned støyen der inni. så lenge du har plass i kabinettet, ville nok dette vært den greieste løsningen.. med mindre du vurderer vannkjøling. Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg har denne kjølerløsningen, nå kjører jeg den uten noen vifter og den holder til og med med light overklokking. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 takker for svar men vannavkjøling er helt utelukket (vill ikke risikere pc'n for extremt god kjøling selv om det sikkert er verdt det) men er det noen andre luftbaserte kjølere som er noe tess på et slikt kort?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå