veldig uvitende Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 først sur, nei vent, forbanna river meg i håret vil skrike, nei, hyle merker klumpen i magen som brer seg utover helt ut til fingerspissene vil slå, må slå, hardt, hardt roper i madrassen, banker putene plutselig hjelpesløs, lei og fortvilet faller ned mot sengen ingen forstår meg verden er teit. vet ikke hvorfor, men tårene renner alt er så forferdelig trist blodet renner blode renner eggene plopper ut en etter en Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 først sur, nei vent, forbanna river meg i håret vil skrike, nei, hyle merker klumpen i magen som brer seg utover helt ut til fingerspissene vil slå, må slå, hardt, hardt roper i madrassen, banker putene plutselig hjelpesløs, lei og fortvilet faller ned mot sengen ingen forstår meg verden er teit. vet ikke hvorfor, men tårene renner alt er så forferdelig trist blodet renner blode renner eggene plopper ut en etter en Poetisk. Lenke til kommentar
Populært innlegg TheNarsissist Skrevet 17. mars 2013 Populært innlegg Del Skrevet 17. mars 2013 Har du mensen? 12 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) Kniven skjærer, kniven skjærer Blodet renner, blodet renner Edderkoppen kryper, edderkoppen kryper FRYS (Fikk assosiasjoner til det der. Alle som har hatt en barndom vet hva det der er for noe.) Endret 17. mars 2013 av coyotemannen 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 *grøss* Det var så dårlig at jeg blir uvel. 2 Lenke til kommentar
exterminate Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 min sjel skriker alle tenkelige følelser groter Lenke til kommentar
veldig uvitende Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2013 har bare restemens nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 har bare restemens nå din mensen varte lite :hm: :confused: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 A Man's Root: Eight inches strong, it is my favourite thing; If I'm alone at night, I embrace it fully - A beautiful woman hasn't touched it for ages. Within my fundoshi there is an entire universe! Lenke til kommentar
veldig uvitende Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 heo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 ler av deg teita;( Lenke til kommentar
veldig uvitende Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 Lenke til kommentar
exterminate Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 ler også edlo synes dette skal bli bevart for laltid har lagret det i bokmerker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 ler også edlo synes dette skal bli bevart for laltid har lagret det i bokmerker ja for laltid Lenke til kommentar
veldig uvitende Skrevet 1. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2014 dette er slik et hjertskjærende mesterverk og fortjener all oppmerksomhet i verden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå