veldig uvitende Skrevet 17. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2013 tror hUN føler seg truet når dere plusser som nogen vinder folkens :eek: :confused: :confused: enig synes dere bør ta hensyn til at alle ikke er som dere sinnamenn :nei2: Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Finnes så mange måter å kvitte seg med mensensmertene at dette forslaget får ett rugende nei fra min side, selv om jeg får lammende krampesmerter når det er på sitt verste. P-ringen f.eks er ett flott verktøy for å hindre graviditet og holde mensen din stabil, det hjelper også mye på smertene. P-ringen gir deg også myyye mindre dose enn pillene, sprøyter og sånt gjør for du setter den akkurat der den skal funke. Mye mindre sjangs for bivirkninger. Uansett alltid viktig å legge ut all familiehistorie om sykdommer når man skal begynne på slikt, når jenter får blodpropp og lignende så er det ofte pga at de ikke har gitt legen nok info.. Legen vet ikke om blodpropp er noe som går igjen i familien din eller at du kanskje har en annen arvelig sykdom i familien din. Dette er ting DU som bruker må finne ut av. Vi har også xxx antall smertestillende som vi kan innta, helt trygt. Kan fint knaske på ibux og paracet konstant i 3-5 dager (da det som oftest er vondt, de siste dagene pleier å være mindre smertefulle). Husk varmeflaske, den vil bli din bestevenn om natten. 1 Lenke til kommentar
exterminate Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Finnes så mange måter å kvitte seg med mensensmertene at dette forslaget får ett rugende nei fra min side, selv om jeg får lammende krampesmerter når det er på sitt verste. P-ringen f.eks er ett flott verktøy for å hindre graviditet og holde mensen din stabil, det hjelper også mye på smertene. P-ringen gir deg også myyye mindre dose enn pillene, sprøyter og sånt gjør for du setter den akkurat der den skal funke. Mye mindre sjangs for bivirkninger. Uansett alltid viktig å legge ut all familiehistorie om sykdommer når man skal begynne på slikt, når jenter får blodpropp og lignende så er det ofte pga at de ikke har gitt legen nok info.. Legen vet ikke om blodpropp er noe som går igjen i familien din eller at du kanskje har en annen arvelig sykdom i familien din. Dette er ting DU som bruker må finne ut av. Vi har også xxx antall smertestillende som vi kan innta, helt trygt. Kan fint knaske på ibux og paracet konstant i 3-5 dager (da det som oftest er vondt, de siste dagene pleier å være mindre smertefulle). Husk varmeflaske, den vil bli din bestevenn om natten. jeg vurderte å melde meg frivillig til å skrive forord før jeg innså at novellen din er mer enn lang nok Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 En omformulert måte å påstå/spørre innledende utsagn/spørsmål er: Hvem av dere andre kvinner (ikke menn fordi dere skjønner ikke problemet), har kjempelyst å betale mer i skatt for at noen kvinner etter eget forgodtbefinnende kan være hjemme noen dager hver 28.dag og i tillegg ønsker å bruke et dyrere alternativ enn hjemmestrikket og/eller first price? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg