Lami Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Hei! (usikker på om dette er rette subforum, men shit au.) Går det an å ha et reperasjonsfirma som driver på og reperaerer ting og har åpent på ettermiddagen mot kvelden? Altså fra kl 16 ca til 20.00 eller før. Vil det bli vanskelig å starte opp å lyktes hvis jeg gjør det slik? Jeg har liksom skole og slikt før på morningen mot kl 15. Hva tror dere? Takker for svar! Lenke til kommentar
War Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Hva vil du reparere? Elektronikk har jo lisenser og kan skru uten å messe med garanti. Sykkeldekk osv? Høres lettere ut med for eks sette opp pc / bygge pc / softwarehjelp VS skru og bestille deler. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 om det er retrtet mot privatmarkedet tror jeg nok det kunne fungert bra, de fleste har jo ikke tid til å gå på verksted før etter jobb likevel Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2013 Tenker på mobiler. Det jeg også tenker Evelen!. Ikke mange som har tid før etter jobb uansett, og hvis folk sender i posten så får jeg sikkert gjort det i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå