Gå til innhold

Nexus 5: Rykter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan skal man i disse dager klare å lansere noe "nytt" sånn rent utseendemessig når Windows phone har de knash-fargede og resten er sorte/mørke eller hvite telefoner. Det å skille seg ut tror jeg nok blir veldig veldig vanskelig med mindre man kan få en TOTAL aluminium finnish noe ala hva Samsung 9-serien (laptop) ser ut..

Lenke til kommentar
Ehh Razr Maxx er da langt fra en tjukas, så hvordan du klarte å resonere deg frem til dette vet jeg ikke :)

Razr Maxx er vel 2mm tykkere enn Razr - og med tanke på at LG skal lage den (iflg ryktene), som lagde N4 med 2100 mAh, og som også var 9mm tykt/tynt, så kan man vel regne med at en slik tlf fort blir >10mm, i mine øyne tykt.

Lenke til kommentar

Hvordan skal man i disse dager klare å lansere noe "nytt" sånn rent utseendemessig når Windows phone har de knash-fargede og resten er sorte/mørke eller hvite telefoner. Det å skille seg ut tror jeg nok blir veldig veldig vanskelig med mindre man kan få en TOTAL aluminium finnish noe ala hva Samsung 9-serien (laptop) ser ut..

Ja det blir spennende å se om Google og Motorola kan få det til.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tviler på det blir lasert noe mobil neste måneden. Nexus mobil har normal sett blitt lasert mot slutten av året.

Men håper jeg tar grundig feil :)

Vanlig prosedyre er at de lanserer ett nettbrett i mai, så en nexus mobil i november.

Tviler på at dette endrer seg.

Men Motorola X kan vi kanskje få se.

Lenke til kommentar

Tviler på det blir lasert noe mobil neste måneden. Nexus mobil har normal sett blitt lasert mot slutten av året.

Men håper jeg tar grundig feil :)

Uansett (?) så blir "Key Lime Pie" (Android 5.0?) lansert. Kjøpte Nexus 4 i januar så det er "Key Lime Pie" (Android 5.0?) jeg gleder meg mest til... :wee: Endret av Nystad97
Lenke til kommentar

Please do not refer to unreleased versions of Android by a made-up (aka “rumored”) version number. No one really knows what the version number will be. Repeating something over and over again does not make it true.

So please, Android readers and journalists, grow a memory. Learn from past mistakes. Stop making up numbers and repeating them ad infinitum and then accepting them as fact because you’ve repeated them so much. Use the version number when Google announces a version number. Until then, use the code name, or you could end up on next year’s version of this list, when everyone was COMPLETELY POSITIVE Key Lime Pie was going to be Android 5.0.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...