Merko Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Skal gå til innkjøp av diverse nye hw komponenter, slik at jeg kan bruke den andre maskinen til en server eller noe slikt. Hvilken sokkel er det som er 'nyest' nå? Er det 2011 jeg bør gå for? Eller kommer det en ny sokkel nå rett rundt hjørnet? Ser på dette hk'et, http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=652810 bra valg? takk. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 1155 og 2011 er de to aktuelle soklene for Intel. Jeg kjenner ikke til at de har noen "like rundt hjørnet", men begge har nå vært på markedet en stund. Skal du på død og liv ha i7-toppmodellene må du på 2011, ellers får du bl.a. i5 og enkelte kurante i7-modeller på 1155, til en betydelig hyggeligere pris sett i forhold til ytelsen du får igjen for det. Lenke til kommentar
Doktor_Roberts Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Tror ikke det er lenge til intel lanserer den nye 2011, Ivy-E. Mange som spekulerer om at det faktisk er like rundt hjørnet nå, og det er ventet lenge. Tror heller det er bedre å vente på det enn å kjøpe dagens Sandy-E. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Haswell kommer i løpet av 2013 med 1150-socket Noen dato for dette er det blitt lansert så vidt jeg vet? Endret 18. mars 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå