fjelljegeren Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Da jeg har et nettbrett med 4G kjøpte jeg i dag et USB-miniadapter (DWA-140 Wireless N USB-miniadapter) for å få min stasjonære PC på nett via nettbrettet i stedet for ADSL-en. Jeg deaktiverte derfor knyttningen mot modemet (ZyXel) som PC-en var koplet til for å teste 4G-hastigheten. Problemet nå er at jeg ikke klarer å få kontakt med modemet lenger!! Modemet fungerer mot andre PC-er men altså ikke mot min stasjonære (via kabel, sjølsagt). Jeg har restarta PC-en, resatt modemet til factory men PC-en klarer altså ikke å finne modemet! Windows 7. Så HJELP!! Endret 17. mars 2013 av fjelljegeren Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Har et DWA selv, og det er vanskelig mot Linux. Lenke til kommentar
fjelljegeren Skrevet 17. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) Har et DWA selv, og det er vanskelig mot Linux. Det er ikke DWA-en som er problemet. Den fjernet jeg for så å bruke ADSL-en via ZyXel-modemet (kabel pc - modem) slik jeg hadde det før. Men PC-en finner altså ikke modemet :-( Det komiske er at jeg pr. nå bruker DWA-en i mot ZyXel-modemet for å få brukt ADSL-en, altså trådløst... Endret 17. mars 2013 av fjelljegeren Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) Hva med å reaktivere nettverkskortet ditt? Du skriver i første innlegg at du deaktiverte det, men ikke at du har aktivert det igjen. EDIT: Nvm, det står [LØST] Endret 17. mars 2013 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå