Gå til innhold

Norsk Lets play

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Kvisvik

Mic: God investering! Den gamle micen din hadde noen nasty poppe lyder som irriterer (hvertfal meg) over tid :)

Facebook: Bare å slå til! Jo flere steder videoene dine finnes, jo flere har muligheten til å se dem, som igjen øker views/subscriptions (bare ikke spam, det kan ha en negativ effekt for kanalen din)

Stå på videre! :D

Lenke til kommentar

Hei Kvisvik

Mic: God investering! Den gamle micen din hadde noen nasty poppe lyder som irriterer (hvertfal meg) over tid :)

Facebook: Bare å slå til! Jo flere steder videoene dine finnes, jo flere har muligheten til å se dem, som igjen øker views/subscriptions (bare ikke spam, det kan ha en negativ effekt for kanalen din)

Stå på videre! :D

Takk for det :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det var veldig vanskelig å høre deg når det var action i spillet (Payday 2).

Hvordan er gunplayet? Føles det bra ut?

Jeg syns folka så litt store ut i forhold til deg. Var det noe du la merke til når du spilte?

Fikk bare plutselig noen spørsmål =P Fortsett å lage videoer! Subba deg på YT =)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det var veldig vanskelig å høre deg når det var action i spillet (Payday 2).

Hvordan er gunplayet? Føles det bra ut?

Jeg syns folka så litt store ut i forhold til deg. Var det noe du la merke til når du spilte?

Fikk bare plutselig noen spørsmål =P Fortsett å lage videoer! Subba deg på YT =)

jepp skal få fortsatt har vært på en ferie nå, skal få til noen videoer videre nå så:) takk for tips :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...